داریوش باباییان مطرح کرد

طنین آهنگ خلیج فارس در سینماهای کشور

تهیه کننده فیلم سینمایی بوی گندم گفت: فیلم سینمایی "بوی گندم" درباره پسر شهیدی است که پدرش روی سکوهای نفتی به شهادت رسیده و حالا این پسر که خواننده است می‌خواهد روی این سکوی نفتی و به یاد پدرش کنسرت برگزار کند.
کد خبر: ۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ - 24December 2013

طنین آهنگ خلیج فارس در سینماهای کشور

داریوش باباییان تهیه کننده مطرح سینمای ایران درگفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: فیلم سینمایی "بوی گندم" در مورد پسر شهیدی است که پدرش روی سکوهای نفتی به شهادت رسیده و حالا این پسر که خواننده است میخواهد روی این سکوی نفتی و به یاد پدرش کنسرت برگزار کند.

وی ادامه داد: "رضا یزدانی" خواننده جوان و محبوب کشورمان برای این فیلم، روی سکوی ابوذر واقع در خلیج فارس حاضر شده و در آنجا قطعه "خلیج فارس" را به همراه ارکستر اجرا کرده است.

وی افزود: "پولاد کیمیایی"، "الناز شاکر دوست"، "مصطفی زمانی"، "علی اوسیوند" و "رضا توکلی" بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه این  کار را "مهرنوش عبدی منفرد" به نگارش درآورده است.

تهیه کننده "دزدان خیابان جردن"، "یک فراری از بگبو" و "چپ دست" با قدردانی از همکاری های صمیمانه ای که سازمان صدا و سیما برای پخش تیزر این فیلم داشته است خاطر نشان کرد: اکران این فیلم را بدون سرگروه آغاز کردیم، این فیلم در حال حاضر در هشت سینمای تهران اکران شده است که به تدریج بر تعداد این سینما افزوده می شود. اکران این فیلم همزمان باتهران در مشهد ، اصفهان و رشت انجام شده که خدا را شکر در این شهرها فروش بسیار خوبی داشته ایم.

وی افزود: با توجه به بازیگران بسیار خوبی که برای فیلم استفاده کرده ایم و با توجه به فیلمنامه و کارگردانی خوب، نظر کارشناسان سینما این است که این فیلم فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

گفتنی است، رضا یزدانی خواننده آلبوم "خاطرات مبهم"در مورد فیلم بوی گندم روی صفحه شخصی خود در "اینستاگرام" نوشت: "بهترین جای دنیا رو تو این فیلم رفتم...سکوی نفتی ابوذر وسط آب های نیلگون خلیج همیشگی فارس...خیلی راحت میتونم جونمو بدم واسش...خیلی راحت".

نظر شما
پربیننده ها