تروریست‌های ۷۴ مقام ایرانی در آلمان رویت شدند

"ˈمسعود کشمیری" عامل انفجار نخست وزیری و "محمدرضا کلاهی صمدی" عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در آلمان رویت شده‌اند.
کد خبر: ۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷ - 24December 2013

تروریست‌های ۷۴ مقام ایرانی در آلمان رویت شدند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه گفت: "مسعود کشمیری" عامل انفجار نخست وزیری و "محمدرضا کلاهی صمدی" عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در آلمان رویت شده اند.

وی که خواست نامش فاش نشود، در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به عراق گفت: نامبردگان که از اعضا و هواداران فعال گروهک تروریستی منافقین و خط نفوذ فرقه رجوی در نهادهای حیاتی، حساس و مهم جمهوری اسلامی بودند، هنگام خوردن غذا در رستورانی در شهر کلن و هنگام رانندگی در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده اند.

وی گفت: مسعود کشمیری عامل انفجار نخست وزیری در هشتم شهریور 1360 و از عوامل نفوذی فرقه رجوی و همچنین جانشین دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و همسر"مینو دلنواز" از اعضای فعال منافقین بود که با جاسازی بمب در کیف همراه خود و خروج از محل جلسه نخست وزیری باعث شهادت شهیدان محمدعلی رجائی و محمدجواد باهنر رییس جمهور و نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران شد.

این مقام آگاه توضیح داد: همچنین "محمدرضا کلاهی صمدی" نیز که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ابتدا در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت و پس از مدتی با خط دهی گروهک منافقین وارد کمیته انقلاب اسلامی و حزب جمهوری اسلامی شد، عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در روز هفتم تیر ماه سال1360 میباشد که این انفجار منجر به شهادت آیتالله سیدمحمد حسینی بهشتی و 71 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مقامات دولتی از جمله معاونین وازرتخانهها شد.

وی اضافه کرد: این فرد زیر نظر یکی از افراد کادر مرکزی گروهک تروریستی رجوی به نام "هادی روشن روان" با نام مستعار مقدم فعالیت میکرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار