لاله افتخاری در گفت‌و گو با خبرگزاری دفاع مقدس:

بصیرت مردم در فتنه 88 توطئه دشمنان را خنثی کرد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی‌ها نبودند که ببینند در روز قدس در تهران چه گذشت و چه شعار‌هایی سر داده شد و این رسانه‎‌ها بودند که مردم را با انقلاب‌های رنگین آشنا کردند.
کد خبر: ۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳ - 24December 2013

بصیرت مردم در فتنه 88 توطئه دشمنان را خنثی کرد

"لاله افتخاری" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتو گو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه سال 88 ریشه فرهنگی دارد، اظهار کرد: فرهنگ و سیاست به هم آمیخته هستند و طراحان فتنه سعی کردند، از سوء تفاهمات پیش آمده به عنوان دستاویزی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

افتخاری ادامه داد: با توجه به اینکه رنگ سبز، قداستی خاص میان اقشار مختلف جامعه داشت، دشمنان از این قداست استفاده و سعی در فریب مردم داشتند. غافل از اینکه گرچه در گام اول بعضیها فریب خوردند و بصیرت آنها توسط طراحان فتنه زیر سوال رفت، اما در نهایت متوجه بازی دشمنان شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم متوجه شدند که دشمنان در پی زیر سوال بردن کشور و نظامی هستند که با اعتقاد به آن رای داده و در راه حفظ آن خونهای بسیاری دادهاند.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی مردم در جریانات سال 88 خاطرنشان کرد: با نگاهی عام به رسانه، می توان پی برد که بخشی از رسانهها، به شکل گیری باور ناصحیح در اذهان مردم کمک کرده و باعث شدند که برای رسیدن به اهداف خود، مردم را به خیابانها بکشانند.

افتخاری ادامه داد: از طرفی دیگر باید به رسانههایی اشاره کرد که در آگاهی بخشی به مردم کمک بسیاری کردند و باعث شدند که مردم به نیت پلید دشمنان پی ببرند.

وی با اشاره به روز جهانی قدس در سال فتنه بیان کرد: بعضیها نبودند که ببینند در روز قدس در تهران چه گذشت و چه شعارهایی سر داده شد و این رسانهها بود که همه این وقایع را به تصویر کشیده و مردم را با انقلابهای رنگین آشنا کردند.

نظر شما
پربیننده ها