افزایش توان موشکی حماس

یک مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی حماس ذخیره موشک های دست ساز خود را افزایش داده است و ارتش عبری در سامانه دفاعی ضد هوایی خود بازنگری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵ - 24December 2013

افزایش توان موشکی حماس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از مشرق، با وجود اینکه مصر با بستن تونل های مرزی نوار غزه جلوی واردات موشک و مواد خام مورد نیاز برای ساخت موشک را گرفته است، اما این کار مانع از این نشده است که حماس با تکیه به مهندسان موشکی خود در داخل، به تولید سلاح ها و موشکهای دست ساز ادامه دهد.

در این رابطه یک مسئول امنیتی صهیونیستی گفته است که شاخه نظامی جنبش حماس تلاشهای گستردهای برای افزایش برد موشکهای خود تا ده ها کیلومتر انجام میدهد و این کار به آن امکان میدهد که عمق خاک رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد و به اهدافی دورتر از منطقه "گوش دان" که در جریان عملیات "سنگهای سجیل" در نوامبر سال 2012 بمباران شد، دست پیدا کند.

همچنین یکی از روزنامه های صهیونیستی به نقل از این مسئول امنیتی صهیونیست اعلام کرد: توسعه توان موشکی جنبش حماس ایجاب میکند که رژیم صهیونیستی در سامانه دفاعی ضدهوایی خود بازنگری کند؛ چرا که موشکهای حماس در زمان کنونی می توانند به مناطقی برسند که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین قدرت پوشش و حفاظت از آنها را ندارد.

این روزنامه تاکید کرد که تشدید محاصره و بسته شدن تونلهای مرزی هیچ تاثیری بر تلاش های حماس برای حفر تونلهای مقاومتی در داخل و یا در مرزهای باریکه غزه با فلسطین اشغالی نداشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار