معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس:

"فتح خرمشهر" قدرت انقلاب اسلامی را به دنیا اثبات کرد

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه فتح خرمشهر دستاوردهای بسیاری برای کشور داشت، گفت: آزادسازی خرمشهر قدرت نظام و انقلاب را به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۸۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ - 24May 2016

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، محمد تقی عصار در حاشیه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف و قوتی در دوران هشت سال دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: در واقع آزادسازی خرمشهر باعث شد نگاه جهان به انقلاب اسلامی ایران تغییر و قدرت این نظام به همگان اثبات شود.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: فتح خرمشهر دستاوردهای بسیاری برای کشور به ارمغان آورد و با آزادسازی خرمشهر به دنیا ثابت شد انقلاب اسلامی ایران خود کفا و مستقل است.

سردار عصار خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه دشمن از ابزار نوین جنگی و حمایت ابر قدرت ها برخوردار بود، رزمندگان اسلام اعم از سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و... با کمترین تجهیزات به مقابله با دشمن شتافتند و رویای صدام و اربابانش را نقش بر آب کردند.

وی اضافه کرد:از سوی دیگر رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) باعث شد نیروهای انقلابی دست در دست هم داده و ضمن توقف پیشروی دشمن، این پیروزی تاریخی را به ارمغان آورند.

 بنابر اعلام سایت پلیس،معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه مدیون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و رزمندگان اسلام هستیم، گفت: امروز کشور ایران جزیره ای امن و با ثبات در میان کشور های درگیر جنگ و نا امنی است و باید قدردان این امنیت باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار