جانشین یگان های ویژه ناجا:

"مدیریت انقلابی" رمز موفقیت آزادسازی خرمشهر بود

جانشین یگان های ویژه ناجا گفت: مدیریت انقلابی ؛رمز موفقیت عملیات آزادسازی خرمشهر بود.
کد خبر: ۸۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ - 24May 2016

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار"حبیب الله جان نثاری" در جمع کارکنان فرماندهی یگان ویژه ناجا با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان برای ضربه زدن به ایران تلاش کردند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: حزب بعث عراق با پشتیبانی تمامی ابرقدرتهای جهان به خاک ایران اسلامی تجاوز کرده و دشمن خیال جدا کردن خوزستان را از جمهوری اسلامی ایران درسرداشت و خرمشهر 34 روز زمین گیر شد اما جوانان ورزمندگان برومندمان با ایمان و غیرت خود مقاومت کردند و در آخر عملیات بیت المقدس را طرح ریزی و اجرا نمودند.

این مقام انتظامی از چهار مرحله عملیات بیت المقدس نام برد و ادامه داد: حدود 15 ماه خرمشهر در اشغال بود که مرحله اول عملیات بیت المقدس در دهم اردیبهشت ماه سال 1361، مرحله دوم از شانزدهم، مرحله سوم از نوزدهم و مرحله چهارم از یکم خرداد ماه سال 1361 آغاز و تا دو روز ادامه داشت که ساعت 11 قبل از ظهر روز سوم خردادماه خرمشهر قهرمان آزاد شد.

سردار جان نثاری، با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره ) که "خرمشهر را خدا آزاد کرد "، بیان کرد : دشمن فهمید که نمی توان با دین و غیرت جوانان ایران اسلامی درگیر شد.

 بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین یگان های ویژه ناجا با بیان اینکه "مدریت انقلابی" رمز موفقیت آزادسازی خرمشهر بود، گفت : اولویت ما اجرای دستورات، ، مقررات و حفظ و ارتقای آمادگی هاست و معتقدیم که رفتار خالصانه خدایی و اهل بیتی(ع) رزمندگان همراه با انضباط، رمز موفقیت و علت پیروزی عملیات آزادسازی خرمشهر قهرمان بوده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار