امروز؛

مراسم چهلم شهادت سید مصطفی بدرالدین با حضور خانواده شهید در تهران برگزار شد

مراسم چهلمین روز شهادت ذوالفقار مقاومت شهید سید مصطفی بدرالدین با حضور خانواده شهید در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 24May 2016

مراسم چهلم شهادت سید مصطفی بدرالدین با حضور خانواده شهید در تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، به مناسبت چهلمین روز شهادت ذوالفقار مقاومت شهید سید مصطفی بدرالدین مراسم گرامیداشت شهید با حضور همسر و دختران شهید بدرالدین، مینو اصلانی رئیس سازمان بسیج زنان، مریم مجتهد زاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس و جمعی از زنان فرهیخته جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

همسر شهید مصطفی بدرالدین با ابراز خوشحالی از حضور خود در ایران گفت: حقیقتا در محضر خواهران اندیشمند و مجاهد و کسانی که رهبران این امت هستند شرمگین و از خدای متعال شکرگزارم.

وی در ادامه با اشاره به شهادت ذوالفقار مقاومت گفت: زمانی که خبر شهادت شهید ذوالفقار را به ما دادند من خود را در برابر حضرت زینب(س) دیدم و زمانی که به ایران اسلامی به دولت امام زمان(عج) و امام خامنهای آمدم همیشه یاد حضرت زینب(س) در خاطرم بود.

همسر شهید مقاومت حزب الله تصریح کرد: هر روز و در هر نماز شخصا دعا میکنم خداوند از عمر ما بکاهد و بر عمر سید علی خامنهای بیافزاید و به ایشان طول عمر عطا کند. دعا میکنم همسر و فرزندانم و هر آنچه داریم و نداریم فدای دو قدم مبارک حضرت سید علی خامنهای باشد. خداوند منت نهاد در عصری زندگی میکنیم که سید علی در آن زندگی میکند. باید این نعمت را قدر بدانیم و درک آن را داشته باشیم.

وی در ادامه با ستایش زنان ایران اسلامی بیان داشت: گرچه این مراسم برای تبریک و تهنیت شهادت همسرم برگزار شده است اما باید به همه دنیا بگویم زن ایرانی نمونه قابل اقتدایی برای زنان شرق و غرب عالم است. اگر عالم نعمت انقلاب اسلامی ایران و زن ایرانی و انقلابی را میدانست وضعیت بهتری داشتیم، همانطور که امام خمینی(ره) فرمود یکی از دستاوردهای انقلاب، زن ایرانی است و امام خامنهای بر عظمت زن ایرانی تاکید دارند. همه ارادت و تعظیم خود را به خواهران اعلام کرده و تشکر میکنم.

همسر شهید بدرالدین در پایان گفت: خداوند منت بگذارد تا روزی پرچم پیروزی را به دست بگیریم. پرچم پیروزی در عربستان و کویت نخواهد بود، پرچم پیروزی به دست سید علی خامنهای در تهران، در پایتخت اسلامی و حکومت امام زمان(عج) برافراشته خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار