دیدار خانواده شهید بدرالدین با رهبر انقلاب

لبنان به برکت وجود حزب الله به یک سرزمین نمونه تبدیل شد

لبنان به برکت وجود حزب‌الله و عناصر مقاومت، تبدیل شده به یک سرزمین نمونه. واقعاً کمتر جایی را ما سراغ داریم که این همه عناصر مؤمن، عناصر خالص در آن حضور داشته باشند. با اینکه لبنان به حسب حجم جغرافیایی کوچک است، لکن از لحاظ معنا بر روی همه‌ی این منطقه اثر دارد و این به برکت همین خون شهدای شماست. خون این شهدا خیلی اثر دارد.
کد خبر: ۸۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹ - 26May 2016

لبنان به برکت وجود حزب الله به یک سرزمین نمونه تبدیل شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، خانوادهی شهید سید مصطفی بدرالدین فرمانده شاخهی نظامی حزبالله لبنان چهارشنبه ۵ خرداد با حضرت آیتالله خامنهای دیدار کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با تجلیل از شجاعتها و شهامتهای شهید بدرالدین فرمودند:

راجع به شخصیت مستحکم و فولادینِ این شهید عزیز زیاد شنیده بودم ... من برای ایشان از خدای متعال علو درجات و برای شما خانوادهی شهید صبر  مسئلت میکنم.

خانوادهی شما خانوادهی شهید است. نه فقط خانوادهی شهید بدرالدین [بلکه] شهید عماد مغنیه و پسرش و دیگران. خانوادهی شما خانوادهی شهادتاند ...

لبنان به برکت وجود حزبالله و عناصر مقاومت، تبدیل شده به یک سرزمین نمونه. واقعاً کمتر جایی را ما سراغ داریم که این همه عناصر مؤمن، عناصر خالص در آن حضور داشته باشند. با اینکه لبنان به حسب حجم جغرافیایی کوچک است، لکن از لحاظ معنا بر روی همهی این منطقه اثر دارد و این به برکت همین خون شهدای شماست. خون این شهدا خیلی اثر دارد.

در حاشیهی این دیدار، حضرت آیتالله خامنهای انگشتر خود را به علی بدرالدین فرزند شهید بدرالدین اهدا کردند.

شهید سید مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزبالله لبنان، ۲۴ اردیبهشتماه در اثر حملهی توپخانهای گروههای تکفیری به مرکزی در نزدیکی فرودگاه نظامی دمشق به شهادت رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار