غربی‌ها باید تناقض‌گویی‌ها در مذاکرات را به حداقل برسانند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای عضو 1+5 و رفتارهای چندگانه آمریکا و غربی‌ها گفت: طرف‌های غربی در مذاکرات باید پایبندی کامل به تعهداتشان داشته و تناقض‌گویی را به حداقل برسانند.
کد خبر: ۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹ - 25December 2013

غربی‌ها باید تناقض‌گویی‌ها در مذاکرات را به حداقل برسانند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار فضلی با یادآوری این که ما باید مطمئن باشیم از این که این مذاکرات حاصلی برای ما دارد یا خیر؟ افزود: باید طرف مقابل مذاکره کننده با جمهوری اسلامی به تعهداتش وفادار باشد.

سردار فضلی خاطرنشان کرد: اگر طرف مقابل وعده هایی داد به آن عمل کند نه آن که این وعده ها در حد شعار و حرف باشد و روی زمین بماند.

وی ادامه داد: باید هر دو طرف مذاکره در راستای اقدامات دیپلماسی خود از شعار و حرف عبور کرده و در میدان عمل، حُسن نیت خود را به اثبات برسانند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با نقل قولی از حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که« آگر آمریکا حتی لااله الا الله هم بگوید برای ما دیگر قابل اعتماد نیست»، گفت: ما باید اطمینان کسب کنیم که طرف مقابل مذاکره کننده، به تعهداتش جامعه عمل می پوشاند و تناقض گویی های خود را به حداقل می رساند.

سردار فضلی با اشاره به رجزخوانی های دشمنان اظهارداشت: دشمنان انقلاب اسلامی با دادن شعارهای توخالی، توان نظامی خود را به رخ می کشانند و تلاش دارند توان نظامی خود را قوی جلوه دهند اما ملت و دولت ایران به هیچ عنوان از این رجزخوانی آنها نمی هراسد و مردم ما از بدو انقلاب اسلامی تاکنون توانسته اند از این امتحان صبر و مقاومت به خوبی و سربلند بیرون بیایند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی اگر گزینه نظامی را روی میز مذاکره قرار می دهند، ما هم گزینه بسیج و نیروی مقاومت بسیج را روی میز مذاکره قرار می دهیم و خوشبختانه نیروی مردمی بسیج برگ برنده جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

سردار فضلی با بیان این که رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر بیانات مفصلی در شناخت واستراتژی دشمن و اهداف و آرمان های آنها عنوان کرده است، گفت: معظم له به خوبی دشمن را از اشکال مختلف بازشماری کردند.

وی گفت: امیدواریم مسئولان دیپلماسی کشور با موفقیت به اهداف و آرمان هایی که دارند، دست یابند؛ باید در راستای مذاکرات به بیانات مقام معظم رهبری کاملا عمل کنیم چرا که معظم له در حوزه مذاکرات نظرات ارزشمندی بیان کردند که قطعا عمل به فرامین ایشان می تواند کشور را به سمت موفقیت و پیروزی سوق دهد.

سردار فضلی به فرمایشات مقام معظم رهبری که در چهارم آذرماه 87 بیان داشتند اشاره کرد و گفت :معظم له در آن روز فرمودند هر کسی که قلبش برای اسلام می تپد، بسیجی است حتی اگر نامش در نیروی مقاومت بسیج ثبت نشده باشد؛ بنابراین مردم ما به هیچ عنوان از رجزخوانیها، تهدیدات و تحریم های فراوان دشمنان هراس ندارند.

وی بر لزوم گسترش اقتصاد مقاومتی در کشور تأکید کرد وگفت: باید روی اشتغال و معیشت مردم بیش از پیش کار کنیم و امید را در جامعه تقویت کنیم و یاس و ناامیدی را که در جامعه اسلامی ما جایگاهی ندارد، نابود کنیم.

سردار فضلی گفت: در حوزه تقویت اقتصاد مقاومتی در کشور نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم و باید در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی، دولت، مجلس و آحاد مردم گام های بلندی بردارند؛ البته خوشبختانه این اتقافات مبارک در حال رویت در بخش های مختلف کشور از جمله بسیج است.

سردار فضلی بر لزوم مبارزه با اسراف و جلوگیری از ریخت و پاش ها در جامعه اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: اسراف می تواند برای کشور یأس و ناامیدی به همراه داشته باشد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سیاست های افزایش جمعیت گفت: معظم له در چند سال اخیر به سیاست های افزایش جمعیت و خطرات پیری در کشور اشاره و بیانات ارزشمندی بیان فرموده اند که به نظرم باید راهکارهای عملی برای ازدواج آسان جوان ها در کشور فراهم شود تا جامعه ما به سمت جوانگرایی حرکت کند.

سردار فضلی گفت: باید با تأمین اشتغال و معیشت جوانان، آنها را به سمت ازدواج سوق دهیم و کاری کنیم که مردم ما از افزایش جمعیت هراس نداشته باشند.

وی ایجاد اشتغال و توجه عمیق وجدی به مسأله اشتغال را یکی از راهکارهای مهم برای افزایش جمعیت در کشور عنوان کرد و افزود: باید فرهنگ کار در جامعه را تقویت کنیم و به فکر اشتغال و معیشت مردم بویژه جوانان باشیم تا کشور ما در مسیر توسعه و جوان ماندن حرکت کند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار