دریادار فدوی در مراسم بزرگداشت شهید ناظری:

کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد چه رسد به جنگ

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم ما از هیچ قدرتی نمی‌ترسند و باور دارند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۸۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ - 29May 2016

کسی جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد چه رسد به جنگ

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد ناظری فرمانده نیروهای ویژه دریایی سپاه که صبح امروز در حسینیه ثارالله بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه سردار ناظری در این سی و چند سال در راه انقلاب اسلامی ثابت قدم بود، او هیچگاه از خودش تعریف نمی کرد ولی در زمان حضور امام(ره) در جماران یکی از افراد اصلی در حفاظت از ایشان بود.

فدوی، ولایت فقیه را نقطه عطف شیعه و انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر به این موضوع توجه شود همه قدرتهای عالم هم نمیتوانند خدشه ای به قدرت انقلاب اسلامی وارد کنند.

وی ادامه داد: مشکلاتی که مثلا امروز در کشوری نظیر عراق میبینیم، بدلیل همین خلا است در حالیکه ایران اسلامی، قدرت و آرامش خودش را از ولایت فقیه دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، بصیرت عملی را یکی از ویژگیهای مهم سردار شهید ناظری عنوان کرد و گفت: یک مرتبه سردار ناظری در مراسمی که توسط یکی از آقایان به مناسبت روز عاشورا برگزار شده بود، شرکت کرد. آن آقا در سخنانش حرفی میزند که سردار ناظری احساس میکند او سطح امام(ره) و ولایت فقیه را در حد افراد عادی جامعه پایین آورده است. بلند میشود و اعتراض میکند و میگوید اگر امام(ره) نبود، شما نمیتوانستید همین مراسم و بحثها را داشته باشید. بعد هم به همراه اطرافیانش، مراسم را ترک میکند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: وقتی ولایتمدار باشیم ترس نباید معنی داشته باشد. الان 37 سال است دشمنان هر اقدامی توانستهاند کردهاند اما چرا برخی می ترسند؟ وقتی ما در مسئولیت و جایگاهی قرار میگیریم که مربوط به انقلاب اسلامی است، حق نداریم بترسیم.

وی تاکید کرد: مردم ما از هیچ قدرتی نمیترسند و باور دارند امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امریکا 37 سال است هیچ غلطی نمیتواند بکند اما چطور یک سری موضوع به این شفافی را نمیفهمند و برای قدرت امریکا رسمیت قائل هستند؟
وی ادامه داد: یک ماه و چند روز پیش وزیر دفاع امریکا در پایگاه امارات گفت که ما باید با همپیمانان منطقهای و غیر منطقهای، قدرت بازدارندهای در برابر توان ایران ایجاد کنیم. این حرف را کسی از سپاه و مسئولان سیاسی یا جمهوری خواه و انتخاباتی امریکا نمیزند، این حرف وزیر دفاع امریکاست.
فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بعد از برجام، مسئولان مختلف خارجی اصرار دارند که بگویند دشمنی تمام نشده اما برخی در داخل این را نمیفهمند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وزرای دفاع و خارجه و نیز رییس جمهور امریکا میگویند 5 سال در سوریه هستیم اما موفق نشدیم چون ایران پشتیبان سوریه است.

سردار فدوی تاکید کرد: ما در نیروی دریایی سپاه و در دریا به قدرت امریکا اهمیتی نمیدهیم و شناورهای تندرو ما، ناو هواپیمابر امریکا را به رسمیت نمیشناسند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کسی جرات چپ نگاه کردن به ایران را ندارد چه برسد بخواهد جنگ نظامی کند اما متاسفانه برخی میگویند در شرایط احتمالی جنگ از سوی دیگران هستیم که این حرف کاملا غلط است.

وی تصریح کرد: این حق جمهوری اسلامی نیست که برخی از افراد اینچنین سخن میگویند در حالیکه گلوی امریکا و استکبار در دست انقلاب اسلامی است.

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: هیچکس سردار ناظری را در موضع انفعال ندید چون شان افراد انقلاب اسلامی انفعال نیست بلکه شور و نشاط و ابتکار عمل است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: بصیرت یعنی اینکه همواره آمریکا را محور دشمنی با خود بدانیم و آن را با شیطانکهای کوچک جایگزین نکنیم.

وی با بیان اینکه روند قدرتافزایی ما یک لحظه هم متوقف نمیشود، گفت: دشمنان توان واقعی ما را موقعی میفهمند که دیگر بعد از آن، وجود نخواهند داشت.
منبع: فارس
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار