سردار غیب‌پرور در آیین بهره برداری از پروژه فرهنگی و ورزشی سپاه جهرم:

مجتمع فرهنگی بسیج باید مرکز تربیت جوانان انقلاب اسلامی باشد

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه مجتمع فرهنگی بسیج باید مرکز تربیت جوانان با بصیرت در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: بسیج بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ - 30May 2016

مجتمع فرهنگی بسیج باید مرکز تربیت جوانان انقلاب اسلامی باشد

به گزارش دفاع پرس از استان فارس، آیین بهرهبرداری از پروژه فرهنگی و ورزشی سپاه جهرم با حضور سردار غلامحسین غیبپرور فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.

سردار غیب پرور در جمع بسیجیان شهرستان جهرم با بیان اینکه دنیای کنونی آبستن تحولات عظیمی است و کشورمان نیز در کانون این تحولات سرنوشت ساز قرار دارد، گفت: باید نقش خود را بهعنوان کسانی که در کانون تحولات جهانی قرار دارند، درک کنیم. امروز روز تولد مجدد اسلام است.

وی با اشاره به عنوان شدن ایده " اسلام ناب محمدی " از سوی امام خمینی(ره)، گفت: تولد دوباره اسلام به یُمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاد.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: آنجایی که عدم اطاعت از کفار و استکبار انجام شود، "جهاد کبیر" اتفاق افتاده است و آن زمان که استکبار نااُمید شود و بداند اهل کوتاه آمدن از حق نیستید در جهاد کبیر نیز به پیروزی رسیدهاید.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با بیان اینکه تمام عالم اسلام در یک صحنه مبارزه قرار دارد، گفت: برکات خدا آن زمان نازل میشوند که ملت اهل سستی و تنبلی نباشند، تا زمانی که لباس مجاهدان در راه خدا  را پوشیده و در رکاب ولایت هستیم، برکات خدا هم نازل میشوند.

وی با بیان اینکه وجود انسانهای فهیم و با بصیرت لازمۀ حضور در عرصه دفاع و مجاهدت، است، گفت: مردم جهرم با تقدیم هزار و 200 شهید در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم اهل بیت(علیهمالسلام) نشان دادهاند که لباس اسلام و مجاهدان را به تن کرده و همواره در عرصه  مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی حضور دارند. مردم مومن، روحانیت و مسئولان شهرستان جهرم همواره طلایهدار دفاع از انقلاب اسلامی بودهاند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به بهرهبرداری از مجتمع فرهنگی و ورزشی امیرالمومنین (علیهالسلام) بسیج، گفت: این مجتمع باید مرکز تربیت جوانان با بصیرت در تراز انقلاب اسلامی باشد. بسیج بستر تربیت نسل مومن و انقلابی برای آینده جامعه اسلامی است.

نظر شما
پربیننده ها