رونمایی از کتاب چکیده مقالات اندیشه دفاعی امام خامنه ای

صبح امروز کتاب چکیده مقالات اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای با حضور اندیشمندان و کارشناسان حوزه دفاعی و نظامی در دانشگاه مالک اشتر رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ - 30May 2016

رونمایی از کتاب چکیده مقالات اندیشه دفاعی امام خامنه ای

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در همایش تبیین اندیشههای دفاعی امام خامنه ای که صبح امروز در سالن همایش های دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، کتاب چکیده مقالات اندیشه دفاعی امام خامنه ای با عنوان "درآمدی بر دفاع در اندیشه امام خامنهای" به مخاطبان ارائه شد.

این کتاب در پنج فصل با موضوعات مبانی نظری در حوزه دفاع، علم و فناوری دفاعی، دیپلماسی دفاعی، مقابله با جنگ نرم و سرمایه های فکری، معنوی و انسانی در سه هزار نسخه به چاپ رسیده است.

این کتاب با قیمت 90 هزار ریال در 335 صفحه توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح چاپ و منتشر شده است.

سومین همایش تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای مدظله العالی به همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با حضور مقامات و مسئولان کشور و لشکری در دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شده است.

در این همایش سردار دهقان وزیر دفاع، امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ موسوی جانشین فرمانده کل ارتش، سردار سهدهی و اندیشمندان و کارشناسان حوزه دفاعی و نظامی حضور یافتند.

نظر شما
پربیننده ها