سردار مومنی؛

در اکثر شاخصهای امنیتی شرایط خوبی داریم

جانشین ناجا گفت: با توجه به ناامنی های موجود در اطراف کشور، شاخص های امنیتی خوبی در داخل کشور داریم.
کد خبر: ۸۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ - 30May 2016

در اکثر شاخصهای امنیتی شرایط خوبی داریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار اسکندر مومنی در حاشیه سفر به گیلان در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: خوشبختانه در دو ماهه نخست سال جاری و همچنین در سال 94 نسبت به سال 93 در اکثر شاخصهای امنیتی شرایط خوبی داشتیم.

وی افزود: علی رغم اینکه در اطراف کشور ناامنی وجود دارد اما در داخل کشور شاخصهای امنیتی خوبی داریم.

مومنی با اشاره به اولویت های ناجا در سال جاری، گفت: مبارزه با مواد مخدر (ورود، توزیع، خرده فروشی)، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مبازره با سرقت، برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی، مبارزه با مواد مخدر و کاهش تصادفات از اولویت های مهم ناجا در سالجاری است که در راستای تحقق این اولویت ها برنامه آموزش و حرفه گرایی در دستور کار است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این سفر جلسهای با حضور مسوولان مازندران و گیلان در خصوص ساماندهی سواحل برگزار می شود.

جانشین ناجا با اشاره به اهمیت سواحل در جذب گردشگران، گفت: برای بهره گیری بهتر مسافران از طبیعت و سواحل باید بستر لازم برای ورود مسافران فراهم شود؛ در طرح دریا هم دستگاههای مختلف حضور دارند که نیروی انتظامی مسوول برقراری امنیت است.

وی ادامه داد: سال گذشته در گیلان 44 نفر و در مازندران 88 نفر در خارج از محدوده طرح دریا غرق شدند، مردم هم باید رعایت کنند وقتی وارد طرح می شوند لزوما از محدوده در نظر گرفته شده استفاده کنند تا منجربه وقوع حوادث تلخ نشود و هم از نظر امنیت اخلاقی حریم خانواده ها رعایت می شود.

مومنی اضافه کرد: امروز گرد هم آمدهایم تا ابعاد مختلف را بررسی کنیم و کاستی هایی که در بخش نیروی انتظامی وجود داشته، رفع شود.

وی در خصوص طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی گفت: در حریم خصوصی افراد هیچکس حق ورود ندارد مگر با حکم قانونی، اما در حریم عمومی نظیر معابر و سواحل مردم باید آرامش داشته باشند که تحقق این امر به عهده نیروی انتظامی است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار