جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خبر داد؛

اعزام 3 هزار بسیجی ساروی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

جانشین فرمانده سپاه ساری از اعزام 3 هزار ساروی به مراسم ارتحال امام راحل خبر داد و گفت: 100 عنوان برنامه توسط 600 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان ساری در غالب گرامیداشت در دستور کار است.
کد خبر: ۸۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ - 31May 2016

اعزام 3 هزار بسیجی ساروی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش دفاع پرس از مازندران، عبدالله جعفرزاده جانشین فرمانده سپاه ساری صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده برای اعزام زائران مراسم ارتحال امام(ره) اظهار کرد: با برنامهریزی انجام شده در روز 13 خردادماه بیش از 3 هزار نفر از شهرستان ساری به مراسم ارتحال امام(ره) اعزام میشوند.

وی تصریح کرد: در ایام برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) بیش از 100 عنوان برنامه توسط 600 پایگاه مقاومت بسیج در غالب گرامیداشت در دستور کار است.

 جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اعلام اینکه با هماهنگی انجام شده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز 13 و 14 خرداد ماه مراسم گرامیداشت امام راحل برگزار میشود، گفت: از همه ظرفیت برای برگزاری مناسب مراسم ارتحال امام راحل استفاده میشود.

وی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر برای مبارزه با دشمن نیاز به اجرای برنامه فرهنگی است، افزود: در فعالیتهای فرهنگی باید حق مطلب و مسائل اساسی دینی و اسلامی ادا شود.

جعفرزاده با اشاره به تاکید امام راحل برای اجرای عدالت اجتماعی یادآور شد: جوانان نیاز به آشنایی با فرهنگ امام راحل دارند و باید از همه ظرفیت برای ترویج دغدغههای امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اعلام اینکه در سالهای اخیر تعداد زائران امام راحل نسبت به سنوات گذشته افزایش پیدا کرد، تصریح کرد: حضور چشمگیر زائران امام راحل نشان از اثرگذاری اقدامات ایشان دارد.

وی با بیان اینکه مخاطب امام راحل همه شخصیتها و همه افراد جامعه بودند، گفت: امام خمینی (ره) به خوبی اسلام ناب محمدی (ص) را در جامعه معرفی کرد و همین موضوع عامل موفقیت ایشان بود.

جعفرزاده در ادامه با اعلام اینکه در طرح مبارزه فرهنگی با دشمن به صورت جدی برنامههای متعددی در دستور کار است، خاطرنشان کرد: از ظرفیت رسانهها در این زمینه باید استفاده بهینه شود و این ظرفیت در رسانههای استان نیز به خوبی وجود دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار