پر شدن جالی خالی شهید مدافع حرم درامتحانات پایان ترم+تصویر

دانشگاه سما ساری روز گذشته در حالی امتحانات پایان ترم خود را برگزار کرد که جای خالی شهید مدافع حرم "محمد بلباسی" در میان دانشجویان دیده می‌شد.
کد خبر: ۸۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 02June 2016

پر شدن جالی خالی شهید مدافع حرم درامتحانات پایان ترم+تصویر

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، روز گذشته دانشگاه فنی حرفه ای سما ساری  در حالی امتحانات پایان ترم خود را برگزار کرد که جای خالی یکی از دانشجویان این دانشگاه با عکسی از وی و برگه ای که روی آن نوشته شده بود "به فیض شهادت نائل آمد" پر شده بود. در گوشه ای دیگر از برگه امتحانی شعری از لسان الغیب با این عنوان آمده بود "هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، ثبت است بر جریده عالم دوام ما"

شهید مدافع حرم محمد بلباسی از فعالین عرصه راهیان نور کشور در مازندران بود که سال ها در کسوت خادمی شهدا به زائران راهیان نور خدمت میکرد. وی متولد سال 1358 و اهل شهرستان قائمشهر بود که از او سه فرزند به نامهای فاطمه 10 ساله، حسن 7 ساله  مهدی 5 ساله به یادگار مانده است.

شهید بلباسی در حالی عازم سوریه برای دفاع از حرم شد که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی دانشگاه سما مشغول به تحصیل بود و سرانجام به همراه 10 تن دیگر از رزمندگان مدافع حرم مازندرانی در درگیری های خان طومان به شهادت رسید و پیکرش در سوریه مفقود ماند.

در ابتکاری زیبا و به پاس تقدیر و تجلیل از مقام شهدا مسئولین دانشگاه سما ساری جای خالی شهید محمد بلباسی در امتحانات پایان ترم را با قراردادن قاب عکسی از این شهید در صندلی مخصوص امتحانی وی پر کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار