از سوی امام جمعه یزد؛

مراسم بزرگداشت مادر شهید فلاح‌زاده در یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت مادر شهید فلاح‌زاده و والده استاندار سابق یزد و حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح‌زاده رئیس ستاد ترویج احکام دین از سوی امام جمعه یزد در مسجد حظیره برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶ - 06June 2016

مراسم بزرگداشت مادر شهید فلاح‌زاده در یزد برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از یزد، محمدرضا فلاحزاده استاندار سابق یزد و جانباز دوران دفاع مقدس و مجروح مدافع حرم همچنین حجتالاسلام محمدحسین فلاحزاده، رئیس ستاد ترویج احکام دین این روزها در سوگ مادر خود که روز 13 خرداد ماه به فرزند شهیدش پیوست، نشستهاند.

مراسم تشییع، خاکسپاری و سومین روز درگذشت این بانوی بزرگوار با شکوهی مثالزدنی در ابرکوه برگزار شد و امروز از سوی نماینده ولیفقیه در استان و امام جمعه یزد، مراسم بزرگداشت وی در مسجد حظیره برگزار شد.

استاندار سابق یزد در حالی که با جراحتهای مجروحیت خود در سوریه در این مراسم شرکت کرده بود، از سوی مردم این دیار مورد تکریم قرار گرفت.

به گزارش دفاع پرس از یزد، در مراسم خاکسپاری این بانوی بزرگوار آیتالله حسینی بوشهری از اساتید حوزه علمیه قم و معاون جامعه مدرسین قم، حجتالاسلام نقویان، امام جمعه یزد، امام جمعه ابرکوه، معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مسئولان و نمایندگان سایر استانها در جمع کثیر مردم ابرکوه حضور داشتند.

در مراسم خاکسپاری، آیتالله حسینی بوشهری بر پیکر مادر شهید فلاحزاده نماز گزارد.

در مراسمی نیز که در حسینیه دربقلعه ابرکوه برگزار شد، استاندار یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از نمایندگان فعلی و سابق مجلس، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و جمع دیگری از مسئولان استانهای یزد، قم، اصفهان، بوشهر و هرمزگان حضور داشتند.

امروز نیز مراسم باشکوهی در مسجد حظیره یزد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان به همین مناسبت برگزار شد.

محمدرضا فلاحزاده، یکی از فرزندان والده شهید فلاحزاده، در دولت نهم و دهم استاندار یزد بود و بسیاری از پروژههای عمرانی مهم استان یزد در دوران وی اجرایی شد.

حجتالاسلام محمدحسین فلاحزاده دیگر فرزند وی نیز از اساتید برجسته احکام دین است و برنامههای پاسخگویی به احکام در رسانه ملی سبب شهرت وی شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار