در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان؛

تور یک روزه سفیران ضیافت الهی در بوشهر + تصویر

در آستانه ماه مبارک رمضان و روز محیط زیست، خانه بازی عروسک با همکاری و هماهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر مراسمی تحت عنوان سفیران ضیافت الهی، کارگاه خلاقیت کودک و خانواده در محل پارک مرجان برگزار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ - 06June 2016

تور یک روزه سفیران ضیافت الهی در بوشهر + تصویر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، در این مراسم، کودکان بهعنوان سفیران ضیافت الهی با اتوبوسهای تزیین شده که آهنگهای خاطره انگیز ویژه ماه مبارک رمضان را پخش می کرد در سطح خیابان های موجود در محلات هلالی، شکری و بهشت صادق  به حرکت در آمدند.

مسجد امام سجاد(ع)، هلالی که برای توقف این کودکان پیش بینی شده بود شاهد حضور این کودکان معصوم بود تا به شکل نمادین مراسم غبارروبی در آن انجام شود.

پس از پذیرایی از این کودکان توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر و سازمان پسماند؛ در حالی که کودکان مشغول قرائت حدیث نظافت  بودند با همکاری صفری زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری بندر بوشهر، مسئولین خانه بازی عروسک و سازمان پسماند، کودکان اقدام به غبار روبی نمادین مسجد کردند.

اهداء هدایایی به گروه حاملان قرآن که به تلاوت سوره "الناس" می پرداختند در کنار قدردانی از خادم مسجد امام سجاد(ع) توسط مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر بخش دیگری از این تور یک روزه را به خود اختصاص داد.

اجرای نمایش، شعر و موسیقی با موضوع حفظ محیط زیست، بازی عروسک، کارگاه خلاقیت کودک و خانواده، «کاردستی با دور ریختنیها» در بوستان مرجان و پاکسازی نمادین این بوستان پایان بخش یک تور یک روزه برای کودکان بوشهری شرکت کننده در این اردو بود.

نظر شما
پربیننده ها