فراخوان جشنواره استانی عکس «نوای ملکوت» منتشر شد+پوستر

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از انتشار دومین جشنواره استانی عکس قرآنی «نوای ملکوت» خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 06June 2016

فراخوان جشنواره استانی عکس «نوای ملکوت» منتشر شد+پوستر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ محمود صادقی دبیر جشنواره «نوای ملکوت» با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره استانی عکس قرآنی با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و ستاد ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف توسعه و تعمیق فعالیتهای قرآنی و توجه به مفهوم قرآن و معنویت برگزارمی شود، برافزود: هنرمندان عکاس و تمامی علاقمندان میتوانند تنها با حضور در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و ثبت تصاویر این رویداد در این جشنواره حضور داشته باشند.

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان خاطرنشان کرد: شرکت در این مسابقه برای تمام عکاسان آزاد است و شرکتکنندگان میتوانند حداکثر ۲۰ عکس به صورت تک عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند

صادقی یادآور شد: عکس دیجیتالی باید با اندازه حداکثر عرض 50 cm با فرمت Tiff یا Jpg با وضوح 300 dpi به روی CD به همراه مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، نام پدر و شماره تماس) به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد جزء خوانی مجاز خواهد بود از آثار راهیافته به جشنواره برای برپایی نمایشگاه، چاپ کتاب جشنواره یا سایر اقلام انتشارات نمایشگاه استفاده کند، تصریح کرد: به هنرمندانی که آثار آنها به نمایشگاه راه پیدا کند گواهی شرکت و در صورت چاپ آثار یک نسخه کتاب نمایشگاه اهدا میشود.

مسئول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 31 مردادماه است و داوری و قضاوت آثار شهریورماه انجام میشود.

صادقی در پایان یادآور شد: علاقمندان میتوانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره عکس «نوای ملکوت» ارسال یا تحویل نمایند و تلفکس 07733564807 برای ارتباط با دبیرخانه در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است دبیرخانه دومین جشنواره عکس قرآنی «نوای ملکوت» در بوشهر، خیابان جانبازان (بیسیم)، نبش کوچه لاله 23، ساختمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، طبقه چهارم، واحد 115، سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر واقع شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار