مسئول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: شهریورماه امسال نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم با حضور سردار علی فضلی در فریدونکنار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳ - 06June 2016

نخستین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید شاخص بسیج ورزشکاران شهید سید محمود زعفری نژاد قهرمان تکواندو نوشهری، اظهار داشت: امیدواریم همه ما پیرو راه این عزیزان باشیم.

وی افزود: دشمن امروز با تمام امکانات ایمان جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داد که باید حواسمان باشد و با بصیرت و ایمان قوی توطئههای دشمنان را خنثی کنیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته پنج هزار نفر از ورزشکاران جذب بسیج شدند، گفت: تاکنون بیش از 11 هزار نفر عضو این سازمان شدند.

حسینیان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: در زمینه ورزشی نیز میتوان با ساخت سالن از امکانات داخلی، تولید لباسهای ورزشی در داخل و استفاده از بازیکنان داخلی میتوان گامی در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا بیان داشت: سال گذشته 68 ویژه برنامه تحت عنوان یادواره شهدا در استان برگزار شد و همچنین سال گذشته در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نوشهر، بابل، بابلسر و تنکابن یادواره شهدای بسیج ورزشکاران برگزار وکارگاه ترویج اخلاق اسلامی نیز تشکیل شد.

وی بیان داشت: سال گذشته بسیج ورزشکار مازندران در کشور رتبه نخست را کسب کرده و در مراسم ارتحال امام نیز 500 نفر از بسیجیان با رژه دوچرخه سواری و موتور سواری به مرقد امام اعزام شدند.

حسینیان افزود: امسال نیز افتتاح 2 کانون بسیج ورزشکاران در سیمرغ و چالوس در ایام ماه مبارک رمضان، اجرای اردوی راهیان نور قهرمانان به مناطق جنگی خلیج فارس با حضور قهرمانان در بهمن امسال، برگزاری 11 یادواره شهرستانی و یک یادواره استانی در نوشهر، ایجاد سایتهای صالحین در سطح کانونها و فعال سازی شبکه داخلی اینترنت (شباب) در سطح بسیج ورزشکاران، اعزام خانوادههای معظم شهدای ورزشکار مدافع حرم به کربلای معلی، فعالسازی و اقامه نماز در سالنهای شهرستانها برخی از فعالیتهای این سازمان برای سال 95 است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار