دبیر جشنواره رسانه‌های مجازی مازندران:

بیش از 200 اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران ارسال شد

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران با اشاره به ارسال بیش از 200 اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران گفت: سایت هیچ مشکلی ندارد و تنها در بارگذاری باید به حجم فایل توجه شود.
کد خبر: ۸۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ - 06June 2016

بیش از 200 اثر به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران ارسال شد

به گزارش دفاع پرس از مازندران، با آغاز جشنواره مطبوعات و خبرگزاریهای مازندران خبرنگاران بسیاری برای شرکت در این جشنواره آمادگی خود را اعلام کردند.

در این مدت بسیاری از خبرنگاران با مشکلات بسیاری در مراحل ثبتنام مواجه شدند به طوری که برخی هنوز موفق به ارسال آثار نشدند که این موضوع بر نگرانیهای آنان افزوده است.

حسین مرتضوی دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانههای مجازی مازندران در این باره اظهار کرد: روزهای نخست با مشکلاتی مواجه بودیم که اسامی برخی از روزنامهها، خبرگزاریها و سایتها در سایت جشنواره نبود و با هماهنگیهای انجام شده تمامی ایرادها برطرف شده است.

حسین مرتضوی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از 200 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: سایت هیچ مشکلی ندارد و تنها در بارگذاری باید به حجم فایل توجه شود.

وی ادامه داد: فعالان رسانهای مازندران آثار تولیدی خود را که در فاصله زمانی 15 خردادماه 94 تا 15 خردادماه 95 در نشریات سراسری و استان، خبرگزاریها و پایگاههای خبری استان منتشر شد، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانههای مجازی مازندران با اشاره به اینکه هر متقاضی میتواند در سه بخش و در هر بخش سه اثر ارائه دهد، اضافه کرد: آخرین زمان ارسال آثار را 18 خردادماه 95 است.

مرتضوی تصریح کرد: خبرنگاران باید به این موضوع توجه کنند که حتماً اثر با درج نام و یا به تأیید مدیرمسئول برسد.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای نخستینبار به صورت الکترونیکی در مازندران برگزار میشود، اظهار کرد: به طور حتم کم و کاستی دارد که خللی به این جشنواره وارد نمیکند.

دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و رسانههای مجازی مازندران در پایان گفت: افراد منتخب در مراسم روز خبرنگار استان معرفی و تجلیل میشوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار