با موضوع تاریخچه حزب الله لبنان

مستند "تجربه حزب الله" به کارگردانی سید روح الله حسینی ساخته می‌شود

تهیه کننده مجموعه داستانی "تجربه حزب‌الله" گفت: این مجموعه به معتبر شدن تاریخچه حزب الله از سال ۱۹۸۲ میلادی تاکنون می‌پردازد.
کد خبر: ۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۲ - 28December 2013

مستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سریال داستانی "تجربه حزبالله" که روایتگر تاریخچه شکل گیری و فعالیتهای حزب الله لبنان خبراست به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی سیدروح الله حسینی در۱۳ قسمت ۴۰ دقیقهای تولید خواهد شد.

مرتضی شعبانی درباره این مستند گفت: "تجربه حزبالله" نام اولیه این مجموعه است که احتمال دارد تغییر کند، اما این مجموعه مستند به معتبر شدن تاریخچه حزب الله از سال ۱۹۸۲ میلادی تاکنون میپردازد و نشان میدهد این گروه در طی سالها چگونه به چنین اعتباری دست یافته است.

تهیه کننده مجموعه داستانی "تجربه حزبالله" درباره مراحل فیلمبرداری این مجموعه گفت: مراحل تصویربرداری این سریال را اوایل فروردین ۹۱ آغاز کردیم که طی آن در ایران و لبنان به فیلمبرداری پرداختیم.

شعبانی درباره مراحل تحقیق و نگارش نیز عنوان کرد: مراحل تحقیق و پژوهش توسط سید روح الله حسینی و محمدرضا ابوالحسنی در اوایل سال گذشته آغاز شد که تحقیق این کار حدود یک سال و نیم زمان برد و بعد از پایان مراحل نگارش فیلمبرداری این کار آغاز شد که هنوز هم ادامه دارد.

وی در خاتمه بیان داشت: زبان اصلی این برنامه عربی است که پیش بینی ما این است که تا پایان سال جاری کار تولید به پایان برسد که بعد از اتمام مرحله تولید بلافاصله مراحل تدوین این سریال داستانی را آغاز کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار