مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در بندرعباس مطرح کرد

پرداخت ۷۰ درصد تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد وام ازدواج کارکنان ناجا‌

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا پرداخت تسهیلات مسکن در قالب کد۶۲ را اولویت های ناجا در سال جدید عنوان‌کرد و از پرداخت ۷۰ درصد تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد وام ازدواج کارکنان انتظامی استان در صورت تامین اعتبار در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ - 11June 2016

پرداخت ۷۰ درصد تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد وام ازدواج کارکنان ناجا‌

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محمدعلی نورینژاد بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: بررسی وضعیت پروژههای در دست ساخت بنیاد و تعیین میزان پیشرفت آنها و مشخص کردن تعهدات بنیاد به کارکنان از اهم اهداف برگزاری این نشست است.

وی در ادامه، تصمیمگیری برای سرمایههای این سازمان را از دیگر اهداف برگزاری نشست فوق ذکر کرد و بیانداشت: بنیاد تعاون موظف است تمام تعهدات خود به کارکنان را در یک برنامه زمان بندی عملیاتی کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا گفت: با برنامهریزی و تلاش مضاعف و همچنین بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف به تعهدات خود عمل میکنیم چراکه مهمترین اولویت کاری ناجا توجه و رسیدگی به معیشت کارکنان است.

سردار نوری نژاد، پرداخت تسهیلات مسکن در قالب کد62 را اولویت های ناجا در سال جدید عنوانکرد و از پرداخت 70 درصد تسهیلات مسکن و 50 درصد وام ازدواج کارکنان انتظامی استان در صورت تامین اعتبار در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به خدمتگزاری کارکنان ناجا با انگیزه بهتر به جامعه و مردم ابرازداشت: در تلاشیم تا با ارائه خدمات بیشتر در زمینه معیشت کارکنان، به اجرای موفقتر ماموریتهای آنان کمک کنیم.

مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا در پایان همچنین از پرداخت وام کد 62 به 670 نفر از کارکنان استان در سالجاری خبرداد و به نتیجه رساندن پروژههای در دست اقدام را یکی از اولویتهای بنیاد تعاون ناجا دانست.
منبع:تسنیم

نظر شما
پربیننده ها