حجت الاسلام ولی‌الله صبری:

فعالیت‌های آماد و پشتیبانی نهاجا با وجود تحریم‌ها ستودنی است

رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: فعالیت‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در زمینه قطعه سازی، الکترونیک، بازسازی تجهیزات با وجود تحریم‌های استکبار جهانی، بسیار ستودنی است.
کد خبر: ۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳ - 22August 2013

فعالیت‌های آماد و پشتیبانی نهاجا با وجود تحریم‌ها ستودنی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام ولیالله صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جلسه شور ستادی که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین نهاجا برگزار شد، گفت: همدلی و همراهی بین فرماندهان، مسئولین و کارکنان نیروی هوایی ارتش باعث ارتقاء سطح رزمی و اعتقادی کارکنان نهاجا شده است و امروز میتوان در سایه همین همدلی و اتحاد، نشاط را در سطح نیروی هوایی به خوبی حس کرد.


وی در ادامه افزود: مجموعه فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا یکی از حساسترین و کلیدیترین بخشهای این نیرو است که نقش اساسی و بیبدیلی در اقتدار نهاجا دارد.


رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی خاطرنشان کرد: فعالیتهای فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی هوایی ارتش در زمینه قطعهسازی، الکترونیک، بازسازی تجهیزات با وجود تحریمهای استکبار جهانی، بسیار ستودنی است که این حاصل تلاش و همت کارکنان سخت کوش این فرماندهی است.


صبری ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی میتواند در زمینه ایجاد امید، انگیزه،  شور و نشاط در بین کارکنان فرماندهی آماد بسیار موثر باشد، تا کارکنان و جوانان این فرماندهی با اعتقادی راسخ بتوانند گامهای موثری را در زمینه ساخت تجهیزات و قطعات بردارند.


وی تصریح کرد: عقیدتی سیاسی میبایست با توجه به ماموریتهایی که به فرماندهی آماد و پشتیبانی محول میشود و  از حساسیت بالایی نیز برخوردار هستند،  با یک کار جهادی برنامهریزی جامعی در این خصوص انجام دهد تا بتوان به افقهای روشنی در آینده دست یافت.


در پایان رییس اداره عقیدتی ضمن تقدیر از فعالیتهای چشمگیر عقیدتی سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی در زمینههای فرهنگی و بهویژه برنامههای قرآنی،گفت: نیاز است اتاق فکری در زمینههای فرهنگی به منظور ترسیم اهداف بزرگتر و پیشرفت بیشتر در این عقیدتی تشکیل شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار