همزمان با حماسه نهم دی:

"شکوه بصیرت" از رادیو فرهنگ پخش می شود

همزمان با حماسه نهم دی ماه که مردم ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب بصیرت و ایمان خود را جهانیان ثابت کردند، رادیو فرهنگ ویژه برنامه "شکوه بصیرت" را پخش می کند.
کد خبر: ۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲ - 29December 2013

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، ویژه برنامه "شکوه بصیرت" برنامهای از گروه فرهنگ، تاریخ و سیاست شبکه معارف، دوشنبه ۹ دی از ساعت ۱۰ تا ۱۱ از رادیو فرهنگ به روی آنتن میرود.

مریم جهانی سردبیر و تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه شکوه بصیرت روایتی مستندی از حوادث بعد از انتخابات۸۸ خواهد داشت و همچنین به تجلی حضور مردم در حماسه بزرگ نهم دی اختصاص دارد.

جهانی با اشاره به نقش رهبر فرزانه انقلاب در شکل گیری حماسه با شکوه نهم دی گفت: در این برنامه از سخنرانیهای روشنگرانه مقام معظم رهبری درباره حوادث بعد از انتخابات و حماسه نهم دی بهره خواهیم برد. سردبیر این برنامه در ادامه گفت: دکتر حسن عباسی تحلیلگر و پژوهشگر علوم راهبردی در این برنامه حضور خواهد داشت تا درباره جریانات بعد از انتخابات ۸۸ و دسیسههای فتنه گران گفتگو کند.

جهانی با اشاره به بازتاب حضور با شکوه و همراه با بصیرت مردم ایران در راهپیمایی بزرگ نهم دی رسانههای غربی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این برنامه به آن میپردازیم بازتاب حماسه نهم دی در رسانههای غربی خواهد بود تا هر چه بیشتر نا امیدی دشمن و نقش برآب شدن دسیسههای آنان را نشان دهیم.

وی در پایان گفت: در این برنامه بخشهایی از سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) حجت الاسلام و المسلمین انصاریان را پخش میکنیم.

نظر شما
پربیننده ها