9 دی نماد عزت و اقتدار ایرانیان؛

حماسه 9 دی تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران/ 9 دی انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرد

روز 9 دی اوج اتحاد، اقتدار و عظمت ملت ایران است که با حضور پر رنگشان ولایت‌پذیری خود را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰ - 30December 2013

حماسه 9 دی تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران/ 9 دی انقلاب را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرد

خبرگزاری دفاع مقدس: در روز 9 دی ملت ایران بار دیگر با حضور پرشور خود استکبار را به زانو درآورده و دوباره شکست سنگینی را متحمل شدند.

از ابتدای شکل گیری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمنان به هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف کینه توزانه خود استفاده می کنند اما بار با شکست روبرو می شوند و باز نقشه های جدیدتری را طراحی می کنند.

انتخابات سال 88 بهانه ای دیگر برای بروز عقده ها و کینه های دیرینه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود تا بار دیگر به میدان آمده و هجومی دیگر را آغاز کنند.

عاشورا در حقیقت روز رسوایی عاملان فتنه و نمایان شدند هویت و ماهیت اصلی آن ها بود چرا که حتی حرمت حسین ابن علی را نگه نداشتن و فتنه ای نو را راه اندازی کردند.

مردم ایران که همواره پشتیبان و حامی ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در روز نهم دی در پاسخ به اقدامات حقیقرانه دشمنان و فتنه گران وارد میدان شدند تا جوابی دندان شکن به آن ها بدهند.

زنان، مردان، پیر و جوان همه به صحنه آمدند تا بگویند ملت ایران با هدایت های رهبری فرزانه، همیشه آگاه و هوشیار هستند و هیچ توطئه و مکری در آن ها تاثیری ندارد.

پری مرادی زنی خانه دار اما تحصیلکرده که در حماسه بزرگ نهم دی در میدان انقلاب حاضر شده بود، گفت: افکار واندیشه های مقام معظم رهبری سبب رسوایی، آشکار شدن اهداف و نقشه های دشمنان شد.

وی عنوان کرد: سخنان هدایت گر رهبری نسبت به مسائل روز و اتفاقات و حوادث آن دوران سبب روشنگری مردم شد.

مرادی خاطر نشان کرد: حادثه عاشورا سبب شد تا مردم با فتنه گران بیشتر آشنا شوند چرا که آن ها حتی حرمت روز عاشورا را نگه نداشتند و آشوب به پا کردند.

وی گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند ملت ایران تا پای جان در حمایت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از ارزش های انقلاب ایستاده اند.

کبری جعفری دبیر یکی از دبیرستان های تهران می گوید: ملت ایران همیشه به شهدا مدیون هستند چرا که آن ها برای حفظ انقلاب و دفاع از ارزش های اسلام خون خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 یک آزمایش بزرگ و مهم برای ملت ایران بود که خوشبختانه این بار مانند گذشته مردم ایران در برابر این آزمایش سربلند بیرون آمدند.

جعفری تاکید کرد: حماسه 9 دی یک روز ماندگار در تاریخ و اذهان ملت است چرا که در این روز با حضور خود به دشمنان نشان دادند که در راستای حمایت از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب قاطعانه ایستاده اند و بر دهان یاوه گویان می کوبند.

علی طاهری نژاد دانشجوی رشته شیمی، اذعان داشت: به راستی در تحقق حماسه 9 دی جوانان و نوجوانان کشور نیز حاضر شدند تا بدانند نسل های امروز و حتی آینده برای دفاع از انقلاب آماده هستند.

وی ادامه داد: دشمن تصور می کرد وجود مشکلات اقتصادی از وفاداری مردم به نظام می کاهد در صورتی که ملت ایران نشان دادند همیشه تحمل گسترده و صبر کثیری در مشکلات و مسائل موجود دارند و هیچ چیزی آن ها را از پا در نخواهد آورد.

این دانشجوی 23 گفت: دشمن بداند جوانان انقلاب همیشه در حمایت از ولایت فقیه و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب آماده هستند و همانند دوران دفاع مقدس در برابر هر دشمنی ایستاده اند.

بیژن درویشیان مرد 65 ساله ای که مغازه دار است، می گوید: این انقلاب به راحتی به دست نسل امروز نرسیده و بابت به ثمر نشستن آن خون های بسیاری ریخته شده است.

وی ادامه داد: انتخابات فرصت و بهانه ای در دست دشمنان انقلاب شد تا به اهداف پلید خود دست یابند اما از عشق ملت ایران به رهبری غافل بودند و نمی دانستند مردم ایران اهل کوفه نیستند که ولی فقیه خود را تنها بگذارند.

درویشیان گفت: حضور مردم در روز 9 دی امید دشمنان را به ناامیدی و یاس تبدیل کرد و نقشه های آن ها نیز بی اثر ماند.

آری به راستی 9  دی حماسه ای تاریخی و بزرگ بود که ملت ایران با حضورشان بار دیگر وفاداری خود با نظام و حمایت از رهبری را ثابت کردند.

نظر شما
پربیننده ها