فرمانده انتظامی استان زنجان:

باند سرقت منازل در زنجان توسط پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته، سارقان به 28 فقره سرقت دیگر از منازل در زنجان اعتراف کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ - 17June 2016

باند سرقت منازل در زنجان توسط پلیس دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زنجان، سردار علیرضا صالحی اظهار کرد: باند سرقت در زنجان توسط پلیس دستگیر شده است.

وی گفت: بعد از وصول شکایتهای متعدد از سوی مردم در خصوص سرقت منازل، موضوع برای انجام تحقیقات بیشتر به دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان زنجان ارجاع داده شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در بررسیهای صورت گرفته، پلیس موفق شد تا ردی از سارق سابقه دار را در این سرقتها به دست آورد. پلیس پس از اطمینان خاطر از دست داشتن این سارق سابقه دار در سرقتهای مذکور، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، متهم به نام "م-س" را مورد بازجویی قرار داد.

صالحی با اشاره به اینکه این متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بوده است، گفت: وی پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس ناچار به اعتراف شده و در نهایت به سرقت منازل در سطح شهرستان زنجان اعتراف کرده است. در پی اعترافات مشخص شد که سه نفر با سارق همدست بودند که اقدامات لازم از سوی پلیس آگاهی جهت شناسایی این افراد صورت گرفت، هر سه سارق دستگیر شده و در بازرسیهایی که از محل اختفای این سارقان انجام شد، مقادیر زیادی وسایل مسروقه به دست آمده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: این سارقان در بازجوییهای صورت گرفته به 28 فقره سرقت دیگر از منازل در زنجان اعتراف کردهاند.

صالحی افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی پرونده به مراجع ذیصلاح قضایی در استان زنجان تحویل داده شدهاند.

وی با اشاره به نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت منازل، تصریح کرد: مردم باید مراقب اموال خود بوده و از گذاشتن هرگونه اشیاء قیمتی و وجه نقد بالا در منازل هنگام مسافرت خودداری کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار