شب هشتم رمضان با افطاری ساده سر سفره شهدا؛

مهمان شهید حسین امیدواری شدیم

خبرگزاری دفاع مقدس که در هر یک از شب‌های ماه مبارک رمضان، افطار را مهمان سفره یکی از شهدا می‌شود، این بار مهمان منزل شهید"حسین امیدواری" شد؛ تا خانواده این شهید والامقام از روحیه بسیجی او و روز اعزام به سوریه برای‌مان بگویند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ - 14June 2016

مهمان شهید حسین امیدواری شدیم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حسین امیدواری عضو گردان امام علی(ع) بسیج استان تهران، طی عملیات مستشاری توسط تروریستهای تکفیری در دفاع از حریم اهل بیت(ع)، در سوریه به شهادت رسید و در تاریخ 24 دی ماه بعد از تشییع باشکوه مردم شهید پرور، در قطعه 50 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

خبرگزاری دفاع مقدس در نظر دارد در ایام ماه مبارک رمضان مهمان سفره شهدا باشد. سفره ای که این روزها نه فقط مردم ایران که حالا مردم عراق، افغانستان، یمن، سوریه، بحرین و... نیز در آن سهمی دارند. هر افطار بر سفره یکی از خانواده شهدا می نشینیم و با آنها همصحبت می شویم. سفره های ساده و به یادماندنی افطار در کنار خانوادههای شهدا شیرینتر میشود. شما هم هر روز به این مهمانی باشکوه دعوتید.

به همین جهت هشتمین روز از ماه مبارک رمضان در خدمت خانواده شهید "حسین امیدواری" رفتیم تا پای سخنان خانواده شهید بنشینیم و از روحیه بسیجی او و روز اعزام به سوریه برایمان بگویند. شرح این دیدار در آینده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار