اجرای طرح جوانه ‌های صالحین در شهرستان کبودرآهنگ

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: طرح جوانه‌‌های صالحین در 94 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان کبودرآهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 16June 2016

اجرای طرح جوانه ‌های صالحین در شهرستان کبودرآهنگ

به گزارش دفاع پرس از همدان، محمود بداغی از اجرای طرح جوانههای صالحی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: جوانههای صالحین یک طرح جامع و کامل برای پایگاههای مقاومت بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

وی ارتقای فعالیت، جذب و تشکیل حلقههای جدید صالحین را از اهداف این طرح دانست و گفت: به منظور تبدیل اوقات فراغت به عرصه رشد و تعالی افراد، این طرح با شعار محوری «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی»، اجرا میشود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودرآهنگ گفت: طرح جوانههای صالحین این امکان را فراهم میآورد که به نیازهای نوجوانان و جوانان توجه شود و سطح معرفتی ـ معنوی آنها نیز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه این طرح از 17 خردادماه تا 18 شهریورماه امسال در 94 پایگاه مقاومت بسیج منتخب در شهرستان کبودرآهنگ اجرا میشود، خواستار توجه به این مهم شد.

بداغی آشنایی با نماز و مقدمات آن، روخوانی و روانخوانی قرآن، نهادینهسازی شعار اقتصاد مقاومتی، انجام فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و... را بخشی از برنامههای این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری طرح شجره طیبه صالحین به عنوان یک برنامه مستمر در طول سال نیز تصریح کرد: فصل تابستان فرصت مناسبی برای ارتقای سطح مربیان است که باید از آن نهایت استفاده را برد.

نظر شما
پربیننده ها