راه اندازی شبکه مبلغین روحانی راهیان نور و نحوه ثبت نام طلاب علوم دینی

رئیس ستاد راهیان نور حوزه های علمیه گفت: روحانیون و طلاب علوم دینی که درعرصه راهیان نورحضور با تنویر افکار جوانان و تبیین مبانی دینی، پاسخ به شبهات و مسائل شرعی، برپایی نماز جماعت و همچنین روایت گری به انجام رسالت خود می پردازند.
کد خبر: ۸۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۴ - 13January 2014

راه اندازی شبکه  مبلغین روحانی راهیان نور و نحوه ثبت نام طلاب علوم دینی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب رئیس ستاد راهیان نور حوزه های علمیه در حاشیه دیدار خود با دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: طلاب و خانوادههای آنان که قصد عزیمت به سرزمین راهیان نور و فعالیت در این حماسه  را دارند میتوانند تا اول بهمنماه با مراجعه به سامانه «نجما» پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه به نشانی http://mortn.ir در سه بخش خانواده، افراد مجرد و مسافرت با خودروی شخصی اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام رضوانی نسب با اشاره به راه اندازی ستاد راهیان نور حوزه های علمیه در ایام رسمی راهیان نور در خوزستان بیان کرد: قرار است برنامه آموزشی و توجیهی برای تمامی مبلغینی که ثبت نام کرده اند، قبل از حضور در محل ماموریت شان برگزار شود.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور حوزه های علمیه هدف از راه اندازی این ستاد را خدمت گزاری به زائرین و ساماندهی و هماهنگی برنامه های طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه و مبلغین و راویان روحانی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: راه اندازی دو مقر این ستاد در حوزه های علمیه شهرهای آبادان و شوش برای پاسخگویی و هماهنگی ستاد راهیان نور حوزه های علمیه است.

رییس ستاد راهیان نور حوزههای علمیه ظرفیت اعزام طلاب و خانواده های آنان به مناطق راهیان نور جنوب را 10 هزار نفر اعلام کرد: در صورتی که تعداد ثبت کنندگان بیشتر از ظرفیت باشند، قرعه کشی انجام خواهد پذیرفت.

حجت الاسلام رضوانی نسب در پایان گفت: از تمامی علما، روحانیون، نخبگان، مفاخر و طلاب علوم دینی دعوت می شود  که همچون تمامی صحنه ها چشمگیر و گسترده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضور بهم رسانند.
 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم افشانی
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
با سلام لطفا نحوه شرکت در راهیان نور به عنوان مبلغ را توضیح دهید
نظر شما
پربیننده ها