اطلاعیه سازمان نظام وظیفه عمومی؛

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها را که دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم تیر ماه 1395 هستند را به خدمت فراخواند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ - 20June 2016

فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه ها

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیهای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دورههای کاردانی، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگه آماده به خدمت از سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه 1395 دریافت کرده اند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام نمایند.

1- کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم تیرماه سال 95 است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ 1395/4/1، در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

2- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیرماه مشمولان سربازمعلم وزارت آموزش و پرورش، سهمیه سال 1395 متوقف و تاریخ اعزام آنها تا آبان ماه 1395/8/1 تمدید گردیده است.

3- اعزام به آموزش مشمولان نخبه، در تاریخ 1395/4/1 انجام میپذیرد، لذا این مشمولان میبایست ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود، برابر برگههای معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محلهای تعیین شده جهت آموزش مراجعه نمایند تا پس از اتمام آموزش، پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.

4- اعزام مشمولان هیئت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ 1394/5/15 انجام میپذیرد، لذا این مشمولان میبایست از مراجعه در تاریخ 1395/4/1 خودداری نمایند.

5- آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیدهاند و یا درخواست اعزام از طریق نخبگان، امریه دستگاههای غیرنظامی، سربازمعلم و ... داشتهاند میتوانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

6- عدم حضور به موقع در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب میگردد، ضمناً تاکید میشود که کلیه مشمولان، اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل برگه آماده به خدمت، برگه واکسیناسیون، برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی و ... در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت را به همراه داشته باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار