واکنش رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به بازگشت معتادان به هرندی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ساماندهی و ایجاد مراکز نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر از اولویت بسزایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ - 22June 2016

واکنش رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر به بازگشت معتادان به هرندی

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان در پاسخ به چرایی بازگشت معتادان متجاهر به محله هرندی اظهار کرد: ساماندهی معتادان متجاهر به عنوان اقدامی برخاسته از متن قانون در راستای پاکسازی محلات، توسعه سلامت، امنیت و انتظام اجتماعی مورد مطالبه جدی مردم، مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری است.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان عملیاتی در این زمینه به همراه دیگر دستگاههای متولی نظیر قوه قضائیه، بهزیستی، شهرداری و ... در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر ورود کرد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر ناجا بیان کرد: پاکسازی محلهای همچون هرندی از وجود معتادان متجاهر، اقدام اولیه بوده و بایستی با مداخله مؤثر متولیان حوزه درمان و بازتوانی اثربخشی آن را تضمین کرد که متأسفانه عدم امکانات لازم و بستر مساعد در این خصوص یکی از مشکلات جدی ساماندهی مؤثر پیرامون معضل معتادین متجاهر است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی بارها اعلام کرده که در کسری از هفته قادر به جمع آوری معتادان متجاهر است و در این راستا نیز اقدامات لازم را انجام داده اما ایجاد مراکز نگهداری و درمان معتادان از اولویت به سزایی برخوردار است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار