رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حضور روحانیون در جنگ توان رزمی رزمندگان را بیشتر می کرد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور روحانیون در کنار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء روحیه معنوی و توان رزمی آنان می شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ - 22June 2016

حضور روحانیون در جنگ توان رزمی رزمندگان را بیشتر می کرد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور روحانیون در کنار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس باعث ارتقاء روحیه معنوی و توان رزمی آنان می شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم این مطلب را در بیست و پنجمین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس که صبح امروزچهارشنبه با محوریت نقش روحانیت در دفاع مقدس درسالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور جمعی از روحانیون، فرماندهان و پیشکسوتان ارتش برگزار شد، عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، در ادامه به تشریح نقش روحانیت و تأثیر آن در دوران دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: در دوران ارزشمند دفاع مقدس شاهد بودیم که هر لشکر یا یگانی که معنویت بیشتری داشت، از توان رزمی بالاتری برخوردار بود و در عملیات ها موفق تر ظاهر می شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس باعث ارتقای روحیه معنویت در رزمندگان می شد، خاطرنشان کرد: انجام فعالیت های گسترده معنوی و فرهنگی در آن دوران توسط روحانیون باعث ارتقای روحیه رزرمندگان درجبهه های جنگ می شد که البته این روحیه همچنان دربین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

حجت الاسلام آل هاشم تأکید کرد: امروز جامعه ما بیش از گذشته به این روحیه نیاز دارد و امیدواریم روحانیون در این عرصه بتوانند گام های موثر تری به ویژه برای جوانان بردارند.

وی در پایان گفت: افتخار می کنیم که در این لباس در خدمت سربازان امام زمان(عج) هستیم و از خداوند متعال توفیق خدمت بیشر در این مسیر را مسئلت داریم.

گفتنی است در ادامه این جلسه هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس به تشریح نقش روحانیت در روزهای پرافتخار جبهه و جنگ پرداختند و خاطراتی را در این زمینه بیان کردند.

نظر شما
پربیننده ها