تمهیدات ترافیکی پلیس در شب‌های قدر

پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ - 22June 2016

تمهیدات ترافیکی پلیس در شب‌های قدر

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سرهنگ مراد مرادی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره جزییات محدودههای ترافیکی پایتخت همزمان با برگزاری مراسم احیا و شبهای قدر گفت: به مناسبت ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مراسم معنوی احیاء در اماکن مذهبی و متبرکه شهر تهران با حضور عموم مردم برگزار میشود. لذا برای برقراری تسهیلات آمد و شد و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان برای شرکت در مراسم، در شبهای 4 و 6 و 6 تیرماه پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اقدامات و تدابیر ویژهای جهت تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز هر گونه اختلال در محدوده برگزاری مراسمات مذهبی لیالی قدر در ماه مبارگ رمضان را اجرا میکند.

مرادی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در مراسم لیالی قدر برای انتظام بخشی به عبور و مرور و کاهش تراکم ترافیکی معابر تدابیر و اقدامات ویژهای را برای رفاه حال شهروندان با استفاده از کلیه امکانات و تجهیزات در اختیار، اجرا میکند.

زمان و مکانهای مدنظر در اجرای طرح:

مرادی درباره مکانهای اجرای طرح افزود: از ساعت 30:21 مورخههای 4 و 6 و 8 تیرماه تا پایان برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر و عادی شدن جریان ترافیک کلیه معابر پیرامونی اماکن مذهبی و محلهای برگزاری مراسم احیاء در شهر تهران (بهویژه در اماکن مذهبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، صالح معصوم، حسن، داوود، چیذر، مسجد ارگ، مهدیه تهران و ...) در این طرح مدنظر قرار دارند.

وی درخصوص تدابیر ترافیکی پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز گفت: تسهیل و تأمین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در معابر، تقاطعها و میادین سطح شهر مدنظر پلیس راهور است.

وی با اعلام اینکه تعامل و همکاری با سایر واحدهای انتظامی در راستای انجام هرچه مطلوبتر مأموریت صورت گرفته است، تصریح کرد: نظم دهی و انضباط بخشی به ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر در ساعات قبل از شروع افطار و بعد از آن در معابر شهری مد نظر است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور به شهروندان توصیه کرد: روزه داران در شبهای قدر حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. ضمناً به تذکرات و توصیههای مأمورین پلیس راهور توجه داشته باشند و در تاریکی شب، به هنگام عبور از معابر حتماً از پلهای روگذر یا زیرگذر استفاده کنند.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها