هفت داستان از هفت فرمانده به چاپ شصت وسوم می‌رسد

این کتاب حاوی قصه هایی از فرماندهان دفاع مقدس است که رحیم مخدومی ،‌احمد کاوری ، داوود امیریان ،‌علی اکبر خاوری نژاد ،‌حسن گلچین ،‌هادی جمشیدیان و عباس پاسیار و... به نگارش درآورده اند.
کد خبر: ۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۰ - 01January 2014

هفت داستان از هفت فرمانده به چاپ شصت وسوم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "فرمانده من" قصه های از فرماندهان دفاع مقدس است که رحیم مخدومی ،احمد کاوری ، داوود امیریان ،علی اکبر خاوری نژاد ،حسن گلچین، هادی جمشیدیان و عباس پاسیار و... به نگارش درآورده اند.

در واقع کتاب، شامل هفت داستان از دلاورمردیهای ۷فرمانده جنگ است، به زبان ۷رزمنده ای که از نزدیک با آنها ارتباط داشته اند.

"من روز عاشورا برمی گردم ،شب هور ،رمز یا زهرا (س) ،فسیتوال انفجار و گلوله ،مثل گل سرخ ، عقد آسمانی و مسیح کردستان" عناوین قصه های این مجموعه را تشکیل میدهند.
در قسمتی از کتاب آمده است:
"آدم های کوچک اندام ولی بزرگ منش را دوست دارم . وقتی شیفته شان می شوم سعی می کنم به هر طریقی با آنها رفاقت کنم. امروز بخت با من یار شده که ساعتی در ماشین فرمانده گردان باشم و با هم به "کرخه کور" برویم "...

رهبر معظم انقلاب در دستنوشتهای بر این کتاب اینگونه مرقوم فرمودهاند:
"السلام علیکم یا اولیاء الله و احبائه، السلام علیکم یا اصفیاءالله و خیرته، السلام علیکم یا انصاردین الله و اعوان ولیه

ای آیتهای خدا، ای معجزههای ایمان، ای نشانههای تعالی جاودانه انسان
ای گلهای محمدی که فساد و آلودگی جهان امروز نتوانست از شکوفایی باز داردتان، برقی شدید و دنیای تاریک را روشن کردید، حجتی شدید بر آن کوتاهنظران که بالندگی انسان الهی را در عصر تسلط مادیت ناممکن میدانستید، خاطرهی مسلمانان صدر اسلام را زنده کردید و صدق و اراده و فناء فی الله را حتی پیش از آنان به نمایش گذاشتید. آنان به نفس پیامبر و نزول پیاپی آیات قرآن دل را گرم و جان را تازه میکردند. اما شما چه؟ حقا خلوص و تقوا را مجسم کردید و برای آن امام بحق که مظهر خلوص و تقوا بود سربازانی شایسته شدید … سلام الله علیه و علیکم هنیئا لکم رحمة ربکم.

کتبه بیمناه الوازره اسیر امانیة و ذلیل نفسهعلی الحسینی غفرالله له و رحمة و حشر مع اولیائه و الحقه بهذه الزمره الطیبه. آمین. این کتاب در 13 رجب 1411 با چشمی لبریز اشک شوق و حسرت زیارت شد."
کتاب "فرمانده من"که چاپ اول آن در سال ۶۹صورت پذیرفته٬ جزو کتاب های نقره ای سوره مهر است. کتابهای نقرهای سوره مهر همواره یکی از پرفروش ترین کتابهای انتشارات محسوب می شود.
چاپ شصت و سوم این کتاب «فرمانده من» در 102 صفحه،قطع پالتویی و در تیراژ 2 هزار و 500 نسخه بزودی توسط سوره مهر منتشر میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار