123 ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر آماده باش خواهند بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش نیروهای آتش‌نشان در شب های قدر خبر داد و گفت: اکیپ های امداد و نجات در اماکن متبرکه مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 24June 2016

123 ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر آماده باش خواهند بود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار آتشنشانی در شبهای قدر خبر داد و گفت: استقرار نیروهای آتشنشان در مراسم شبهای قدر با سایر مراسمها از جمله ۲۲ بهمن، اعیاد و ... متفاوت است و در این شبها تعداد مشخصی نیرو در اماکن مذهبی حضور ندارند. با توجه به صلاح دید هر رئیس ایستگاه و با توجه به وضعیت هر منطقه، تعدادی از نیروهای آتشنشان به همراه تجهیزات در مکانها حاضر می شوند.

ملکی از آماده باش صد در صدی ۱۲۳ ایستگاه آتش نشانی خبر داد و گفت: نیروهای حاضر در ۱۲۳ ایستگاه آتش نشانی در شب های قدر در آماده باش کامل بوده و از قبل برنامه ریزی های لازم برای حضور آنها صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به حضور نیروهای آتش نشان در مکانهایی از جمله مهدیه تهران و مسجد ارگ که پذیرای تعداد قابل توجهی از شهروندان است، افزود: در برخی مکان های خاص که تعداد زیادی از روزه داران در شب های قدر برای دعا و نیایش حضور پیدا می کنند، نیروهای آتش نشان نیز به صورت ویژه حضور دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با ارائه توصیه ای به شهروندان در هنگام بروز حوادث احتمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان این است که در صورت بروز هر گونه حادثه علاوه بر حفظ خونسردی، نسبت به خروج زنان، سالمندان و کودکان از محل اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن با سازمان آتش نشانی تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار