جزئیات تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم "عباس آبیاری"

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عباس آبیاری صبح فردا دوشنبه 7 تیر ماه از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدای گمنام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ - 26June 2016

جزئیات تشییع و تدفین پیکر شهید مدافع حرم

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم "عباس آبیاری" امروز یکشنبه 6 تیر ماه ساعت 19 از گلزار شهدای کرشته و عباس آباد به سمت منزل شهید تشییع خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم شب وداع با شهید نیز یک شنبه 6 تیر ماه ساعت 22 در مسجد حبیب بن مظاهر واقع در شهریار، عباس آباد برگزار میشود.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فردا دوشنبه 7 تیر ماه ساعت 11 از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان شهدای گمنام برگزار میشود و پس از آن پیکر شهید به خاک سپرده خواهد شد.

شهید آبیاری متولد 8 دی ماه سال 71 و 24 سال بود که سال گذشته داوطلبانه برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شد و 21 دی ماه سال 94 در حومه حلب به جمع یاران شهیدش پیوست و پیکرش به دلیل قرار گرفتن در میدان دشمن، تا مدتی در منطقه باقی ماند. او از بسیجیان شهرستان شهریار و قهرمان ورزشی در رشته ی هاپکیدو و مربی بین المللی ورزشهای رزمی بود. پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم عباس آبیاری پس از گذشت 5 ماه از شهادت شناسایی شد و به کشور بازگشت.

پیکر مطهر شهید با انتقال به معراج الشهدای تهران چهارشنبه 2 تیرماه مورد استقبال خانواده، بستگان و همرزمان و دوستانش قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها