استاندار اصفهان:

روز قدس، روز نماد آزادیخواهی مستضعفان دنیاست

استاندار اصفهان اعلام کرد: روز قدس، روز فریاد انزجار و نماد آزادیخواهی و ظلم ستیزی مردم مستضعف دنیاست.
کد خبر: ۸۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ - 29June 2016

روز قدس، روز نماد آزادیخواهی مستضعفان دنیاست

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،رسول زرگرپور روز چهارشنبه با صدور پیامی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه این استان دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.


وی در پیام خود افزود: روز جهانی قدس که مشت های وحدت به یکدیگر گره می خورد و در صفوف میلیونی جهان بر پیکره پوشالی رژیم اشغالگر فرود می آید، هر سال با هوشمندی امام راحل(ره) به روز وحدت و همبستگی ملل مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف بدل شده است.


استاندار اصفهان در پیام خود یادآور شد: روز جهانی قدس امسال در حالی فرامی رسد که شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری و عوامل استکبار و صهیونیسم بین الملل در سرزمین های اسلامی بیش از پیش نمایان شده است.


زرگرپور اضافه کرد: امسال نیز امت روزه دار و مومن ایران اسلامی، باردیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند و همانند گذشته به فریادهای 'هَل مِن ناصر یَنصُرنی' مردم مظلوم فلسطین لبیک می گویند.


ادامه پیام استاندار اصفهان حاکیست: مردم اصفهان برای زنده نگهداشتن روحیه ظلم ستیزی مردم ایران در مقابل استکبار و استبداد، در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق مجدد با بنیانگذار جمهوری اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبر، با نشان دادن عزم و اراده خویش در حمایت از آرمان رهایی قدس شریف، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار می گذارند.


زرگرپور از مردم این استان خواست، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگر قدس و ایادی استکبار جهانی همگام با سایر مسلمانان جهان، تبلور دیگری از وحدت امت اسلامی خود را به نمایش بگذارند.


روز جهانی قدس در آخرین جمعهٔ ماه رمضان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر قدس برگزار میشود.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها