بمناسبت روز قدس:

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دقاع مقدس استان کرمانشاه

روزقدس، روز ایستادگی مستضعفان در مقابل مستکبران،روز ایجاد حس خود باوری و نمایش اتحاد و بیداری آزاد اندیشان و روز انزجار و تنفر عمومی از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳ - 30June 2016

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دقاع مقدس استان کرمانشاه

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، در آستانه روز جهانی قدس، "اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه"بیانیهایبه شرح ذیل صادر کرد:

روز قدس روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. حضرت امام خمینی (ره)

روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست های تفرقه انگیز است.

حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)

روز قدس روز لبیک آزادی خواهان جهان به فرمان تاریخی بزرگ مردی است که تمام معادلات قدرت را در غرب و شرق عالم یکباره بر هم زد. روزقدس، روز ایستادگی مستضعفان در مقابل مستکبران،روز ایجاد حس خود باوری و نمایش اتحاد و بیداری آزاد   اندیشان و روز انزجار و تنفر عمومی از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

مردم غیور و شهید پرور استان کرمانشاه وفاداری خود را به حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در طول انقلاب در همهی عرصه ها ثابت کرده و همه ساله شاهد حماسه حضور این عزیزان در مراسمات مختلف خصوصا روز جهانی قدس بوده ایم.

اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم ولایت مدار این استان دعوت به عمل می آورد ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با همدلی و اتحاد و مشت های گره کرده و عزمی راسخ انزجار و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام نموده و با حضور گسترده خود حماسهی دیگری را در تاریخ این استان عزیز به ثبت برسانند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار