روزنامه انگلیسی هرالد: رژیم صهیونیستی همچنان سست‌تر از خانه عنکبوت است

روزنامه انگلیسی زبان «هرالد» چاپ هراره، در شماره امروز خود ضمن اشاره به ضعف صهیونیست‌ها در برابر اراده جهانی مسلمین، از روز قدس با عنوان روز همبستگی جهانی با مردم مظلوم فلسطین یاد کرد.
کد خبر: ۸۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ - 01July 2016

روزنامه انگلیسی هرالد: رژیم صهیونیستی همچنان سست‌تر از خانه عنکبوت است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، روزنامه انگلیسی زبان هرالد، در مقالهای به قلم شیخ عبدالله ماکوینجا، رییس مرکز اسلامی فاطمه زهرا(س) در زیمبابوه، نوشت: امام خمینی رهبری بصیر و آگاه بود که اصول و مبانی اسلام واقعی را برای برپایی حق و عدالت و مبارزه با ظلم و خشونت به روشنی برای همگان تبیین مینمود.

این روزنامه با اشاره به پیشینه روز جهانی قدس و فلسفه و اثرات آن، مینویسد: روز قدس به ما یادآوری میکند که کاری امام خمینی شروع کرد و هدفی که وی به دنبال  آن بود هنوز تمام نشده و تلاش همه جهانیان برای تحقق عدالت باید تداوم داشته باشد و مقاومت یک اصل جداییناپذیر در اسلام است.

وی همچنین با اشاره به این سخنان امام خمینی که «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمیتوانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.» میافزاید: بدون شک ایستادن جدی امام خمینی بهعنوان یک رهبر روحانی و شخصیت برجسته جهانی، روحی تازه در کالبد مقاومت اسلامی دمید و آرمانی که با مسامحه و سازشهای خائنین به امت اسلامی کم کم داشت بهدست فراموشی سپرده میشد را دراذهان عمومی جهانیان زنده کرد.

شیخ عبدالله ماکوینجا در پایان به ضعف روزافزون صهیونیستها اشاره کرده و با یادآوری سخنان سید حسن نصرالله می نویسد: حاصل حرکت جهان اسلام و پیام امام خمینی آن است که رژیم صهیونیستی که مسلح به سلاح هستهای و مدعی یکی از قویترین ارتش های دنیاست، امروز از نظر ما همچنان سستتر از تار عنکبوت است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار