۱۱۸ اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج کرمانشاه ارسال شد

عضو شورای انجمن بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: در این جشنواره از ۱۱۸ اثر ارسالی، ۲۶ اثر برگزیده شده است که پس از داوری نهایی، تعدادی از این آثار به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 05January 2014

۱۱۸ اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج کرمانشاه ارسال شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "یزدان پرونده" عضو شورای بسیج هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: فراخوان جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان از ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذرماه سالجاری در سطح استان کرمانشاه اعلام شد.

وی تصریح کرد: کار داوری و بازبینی توسط داوران مجرب انجام گرفته و آثار در قالب فیلمنامه، انیمیشن، نماهنگ، داستان کوتاه و مستند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
به گفته عضو شورای انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، در این جشنواره از ۱۱۸ اثر ارسالی در قالبهای مطرح شده، ۲۶ اثر برگزیده شد و پس از داوری نهایی، تعدادی از این آثار به مرحله کشوری راه پیدا خواهد کرد.
 
پرونده، زمان اختتامیه مرحله استانی جشنواره را ۱۷ و ۱۸ دیماه سالجاری در سینما آزادی شهر کرمانشاه اعلام کرد و افزود: در زمان اختتامیه ۲۶ فیلم برای عموم اکران میشود.
 
وی موضوعات بخشهای مختلف این جشنواره را بازخوانی ارزشهای هشت سال دفاع مقدس، ولایتطلبی، عدالتطلبی، ایثار و شهادت عنوان کرد.
 
عضو شورای انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیین اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق، بیداری اسلامی و تحقق شعار سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از دیگر موضوعات آثار ارسالی بهشمار میرود.
 
پرونده در پایان اذعان داشت: مرحله کشوری این مسابقات در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد و به آثار برگزیده در سطح استانی جوایز نفیسی اهدا میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار