دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد

دستگیری قاتل فراری سیستان بلوچستانی در کرمان

سالاری از دستگیری عامل قتل‌های اخیر استان سیستان بلوجستان در کرمان خبر داد و افزود: قاتل، خردادماه سال جاری اقدام به قتل دو نفر از شهروندان ایرانشهری کرده و بصورت ناشناس به کرمان متواری و در حاشیه شهر بصورت مخفیانه زندگی می‌کرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ - 02July 2016

دستگیری قاتل فراری سیستان بلوچستانی در کرمان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سالاری، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری عامل قتلهای اخیر استان سیستان بلوجستان در کرمان خبر داد و افزود: قاتل، خردادماه سال جاری اقدام به قتل دو نفر از شهروندان ایرانشهری کرده و بصورت ناشناس به کرمان متواری و در حاشیه شهر بصورت مخفیانه زندگی میکرد.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش ضریب امنیتی سال جاری و ایجاد امنیت برای شهروندان و با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده در اداره کل اطلاعات استان کرمان، متهم پس از شناسایی و انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی در محل مخفیگاهش در حاشیه شهر کرمان دستگیر شد.

این مقام قضائی تصریح کرد: در این عملیات سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره کل اطلاعات استان کرمان با رعایت موازین شرعی و قانونی وحقوق شهروندی، قاتل فراری (ی.ب) را طی یک عملیات سریع بدون دادن فرصت درگیری دستگیر و جهت طی مراحل قانونی و قضایی تحویل  مقامات دادسرا دادند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار