امیر حاتمی:‌

شکل دشمنی‌ها علیه ایران در حال تغییر است‌/ دشمنان در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه هیچ‌گاه تصور نکنیم که دشمنی‌ها تمام شده یا رو به اتمام است، گفت: شکل دشمنی‌ها علیه ایران در حال تغییر است و دشمنان در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ - 03July 2016

شکل دشمنی‌ها علیه ایران در حال تغییر است‌/ دشمنان در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در مراسم افتتاح مرکز بصیرتافزایی شهید آیتالله مدنی وزارت دفاع در تبریز و چهاردهمین مرکز قرآنی وزارت دفاع رمز پیروزی و پیشرفتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج تحریمهای دشمنان و در مقاطع مختلف را ایستادگی و بردباری امت حزبالله در حراست از آرمانهای نظام و پیروی از رهبر عظیمالشان انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: بصیرت و دشمنشناسی مردم در سایه رهبریهای داهیانه امام خامنهای (مدظله) از مهمترین علل پیشرفت و پیروزی این ملت بزرگ و عبور از بحرانها و تحریمها بوده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول 36 سال گذشته انواع تحریم و دشمنی را به امت اسلامی ایران تحمیل کردهاند، افزود: به رغم تمام تهدیدها و تحریم ها، ایران اسلامی پرقدرت در حال حرکت بوده و تاکنون در حوزههای مختلف به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است، تصریح کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن امام خامنهای(مدظله) به هویت واقعی خود دست یافت و هیچگاه زیر یوغ دشمنان به خصوص آمریکا این شیطان بزرگ نرفته و نخواهد رفت و استوارتر از همیشه پای شجره ولایت فقیه ایستاده و هیچگاه اجازه نخواهد داد دشمنان خطوط قرمز اسلامی را نادیده بگیرند.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به توانمندیهای صنایع دفاعی نظام جمهوری اسامی ایران تصریح کرد: دشمنان در کنار پیشرفتهای خیرهکننده صنعت دفاعی، تاب دیدن قدرت معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند لذا هیچگاه از دشمنی با ایران دست برنخواهد داشت.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر فرمانده معظم کل قوا در جشن دانشآموختگی پاسداران دانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: فرمایشات معظم له به ویژه در حوزه فرهنگ برای همه مسئولان هشدار و اخطار بود برای اینکه هیچگاه تصور نکنیم که دشمنیها تمام شده یا روبه اتمام است.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه شکل دشمنیها در حال تغییر است، ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون به دنبال توطئه علیه ایران بوده و همچنان اهداف خود را با تغییر ماهیت از جنگ نظامی به تحریم، جنگ نرم و اقتصادی دنبال میکنند و در این راه از هیچ اقدامی ابایی ندارند و متناسب با شرایط و توانمندیهای ایران شکل دشمنی را تغییر میدهند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاع، عمیقتر و با بررسی کلیه ابعاد دشمنیهای استکبار را درک کرده است، گفت: دشمنان نابودی و اضمحلال ملت ایران را از ابتدای انقلاب تاکنون دنبال کردهاند و از کشتار، تخریب، ترور، تحریم و ... در این مسیر ابایی ندارند و اگر حس کنند میتوانند به شکل دیگری به ملت آسیب بزنند از آن مسیر وارد میشوند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه جبهه و جنگ دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم تبدیل شده و وحدت ملی، ایمان، صبر و استقامت ما را هدف قرار دادهاند، تصریح کرد: دشمنان با هدف تاثیرگذاری بر ملت ایران اقدام به راهاندازی هزاران شبکه ماهوارهای جهت ترویج فساد و فحشا و اباحهگری کردهاند و از همه مسیرها به دنبال برقراری ارتباط و نفوذ در بین مردم است لذا در این حوزه بیش از پیش باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه بدون تردید هیچ انسان با بصیرتی در ایران این اقدامات دشمنان را از روی دوستی نمیداند، تاکید کرد: بنا نیست دشمن برای ملت ایران کاری را مجانی انجام دهد لذا تمام این برنامههای دشمن در راستای جنگ نرم و از هم پاشیدن بنیان خانوادهها صورت میگیرد.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه با تدابیر و رهنمودهای ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا امام خامنهای(مدظله العالی) قطار انقلاب اسلامی به سلامت از این همه توطئه دشمنان عبور کرده است، افزود: مقام معظم رهبری از مسئولان میخواهند  دشمنشناس بوده و در مقابله با توطئههای آنان خود را تجهیز کنند لذا در این حوزه باید به طور جد وارد عمل شویم.

امیر سرتیپ حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در افتتاح مرکز بصیرتافزایی شهید آیتالله مدنی وزارت دفاع در تبریز، بصیرتافزایی خانوادهها را یکی از اولویتهای حائز اهمیت وزارت دفاع و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص مقابله با جنگ نرم برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه بصیرتافزایی، مخاطبشناسی است لذا باید ضمن آسیبشناسی، متناسب با ذائقه و شبهات مخاطبان در این خصوص برنامهریزی صورت گیرد که بحمدالله اقدامات ارزشمندی تاکنون به عمل آمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار