دعوت کنگره شهدای گمنام برای آزادی حاج احمد متوسلیان

کمپین "ما منتظریم" از تمامی مخاطبان ایرانی و بین‌المللی دعوت می‌کند تا تولیدات فرهنگی خود را با موضوع چهار دیپلمات ایرانی به پلهای ارتباطی این کنگره برسانند.
کد خبر: ۸۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ - 03July 2016

دعوت کنگره شهدای گمنام برای آزادی حاج احمد متوسلیان

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر اقدام به راهاندازی کمپینی گسترده با نام «ما منتظریم» جهت انعکاس مطالبات مردمی در خصوص آزادی سردار عزیز حاج احمد متوسلیان و دیپلماتهای ایرانی کرده است.

کمپین «ما منتظریم» در فضای حقیقی و مجازی در حال فعالیت است و از تمامی مخاطبان ایرانی و بینالمللی دعوت میکند تا تولیدات فرهنگی خود را از قبیل  دلنوشته، خاطرات، پوستر، عکس، کاریکاتور، شعر، نماهنگ، صوت، فیلم و... با موضوع چهار دیپلمات ایرانی به پلهای ارتباطی این کنگره برسانند.

این کمپین که در سال 93 راهاندازی شده بود و پس از انتشار برخی از اسناد و روایتها مبنی بر احتمال زنده بودن دیپلماتهای ایرانی، کار خود را قدرتمندانهتر در تاریخ 14 تیرماه همزمان با ربوده شدنشان، پیگیری میکند.

در همین راستا، گروه ایستاده در غبار (ماه عسل) و شبکه اجتماعی سنگریها #free4diplomats نامهای را با امضای الکترونیکی مردمی، خطاب به وزیر امور خارجه تنظیم کرده و با کنگره شهدا، اعلام همکاری کرده است.

تاکنون به کمپین # با هشتک ما منتظریم، تعداد زیادی از کاربران، کانالها و گروهها پیوستهاند و آثارشان را به این کمپین رساندهاند.

همچنین سالگرد ربوده شدن سردار بزرگ اسلام حاج احمد متوسلیان و همراهان وی در 14 تیر ماه سال  1361 برابر با چهارم ژوئیه 1982 توسط رژیم صهیونیستی و نیروهای «فالانژ» از سوی کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر، هفته بزرگداشت سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در فضای مجازی نامگذاری میشود که از 14 لغایت 21 تیرماه است.

علاقهمندان جهت اطلاعات بیشتر و برای دعوت از دیگر همرزمان میتوانند آثار و پیامهای خود را به سایت http://www.vesaal.ir، نشانی تلگرام https://telegram.me/vesaale، صحفه اینستاگرام https://www.instagram.com/vesaal.ir ارسال کنند.

همچنین جهت عضویت و پیوستن به این کمپین، جهت نشر پیام در صفحات شخصی خود، میتوانند به کانال تلگرامی https://telegram.me/ansareshohada  پیوسته و از هشتگهای #free4diplomats  و # ما منتظریم استفاده کنند.

همچنین جهت امضای نامه مطالبه آزادی اسرای دیپلماتمان از وزیر امور خارجه سایت  http://istadehdarghobar.ir  آماده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار