در دیدار "مریم مجتهدزاده" با ریس بنیاد شهید عنوان شد

تأکید بر نقش ارزشمند زنان در عرصه‌های مختلف

رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: برآورد صیانت و تقویت نقش بی‌بدیل زنان در عرصه‌های مختلف از اولویت‌های سازمان نشر آثار و حفظ ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱ - 05January 2014

تأکید بر نقش ارزشمند زنان در عرصه‌های مختلف

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در دیدار رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه با تأکید بر نقش ارزشمند زنان فرهنگساز و حماسهآفرین در دوران دفاع مقدس، نحوه تعامل و همکاریهای مشترک در حوزه زنان و خانوادههای شهدا و ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"مریم مجتهدزاده" رییس سازمان حفظ و نشر آثار ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در این ملاقات ضمن تبیین ماموریتهای کلی و برنامههای راهبردی سازمان به عنوان وظیفه همگانی، بر ضرورت همکاری و همافزایی فعالیتهای سازمانها و دستگاههای اجرایی در حوزه دفاع مقدس اشاره و تشکیل شورای هماهنگی در این زمینه را پیشنهاد کرد.

مجتهدزاده همچنین با اشاره به قداست و معنویت فعالیت در حوزه دفاع مقدس افزود: برآورد صیانت و تقویت نقش بیبدیل آنان در عرصههای مختلف به منظور تحقق منویات و فرامین مقام معظم رهبری و مقابله با تبلیغات سوء دشمنان پیرامون وضعیت زنان و خانواده از اولویتهای سازمان نشر آثار و حفظ ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به شمار میرود.

حجتالاسلام والمسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز با تاکید بر رویکرد سیستمی و برنامهای بنیاد، پرداخت کامل معوقههای ایثارگران را از برنامههای خود اعلام کرد.

وی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی به عنوان اولویت برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران، خاطرنشان ساخت: کار فرهنگی به عنوان اساسیترین مأموریت راهبردی بنیاد تلقی میگردد و همکاری سازمانها و نهادهای متولی در امر حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس بویژه نقش اثرگذار زنان، ضرورت اجتناب ناپذیر است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: یکی از مسائل مورد نظر ما همین موضوع فرهنگسازی است. در ملاقاتی که با مقام معظم رهبری داشتم، ایشان سفارش فرمودند که نشر فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه دنبال کنیم. به همین دلیل تاکید داریم در حوزههای معاونت فرهنگی و پژوهشی برنامهریزی کنیم تا بتوانیم مسائلی که در جامعه به وجود آمده را سر و سامان بدهیم و آنها را به نحو مطلوب به سرانجام برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی همچنین با اشاره به گستردگی بنیاد شهید، فعالیتهای اقتصادی و جامعه مخاطب ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری بنیاد شهید و امور ایثارگران، برنامهریزی و تعاملات بین بخشی و بهرهمندی از ظرفیت نخبگان را مورد تاکید قرار داد.

در پایان این نشست، تعاملات هرچه بیشتر در حوزه زنان و دفاع مقدس مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار