حجت‌الاسلام پناهیان:

نماز عید فطر پشت سر «نائب امام زمان(عج)» را از دست ندهید

حجت‌الاسلام پناهیان درباره علت اینکه نماز عیدفطر مورد عنایت خاص حضرت ولی عصر(ع) است، گفت: حضرت ولی‌عصر(عج) امید تمام مؤمنان مظلوم است و اقتدار امام و امت در این سرزمین، مقدمه نجات بشریت است.
کد خبر: ۹۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ - 05July 2016

نماز عید فطر پشت سر «نائب امام زمان(عج)» را از دست ندهید

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجتالاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در بخشی از سخنرانی شب گذشته خود در مسجد امام صادق(ع) گفت: نماز عید فطر در مصلی پشت سر نائب امام زمان(عج) را از دست ندهید. نتیجه همه ماه رمضان را در این نماز به دست خواهید آورد.

وی افزود: نماز عید فطر در مصلای تهران در اوج شکوه معنوی است، چون مظهر اقتدار حکومت مقدمهساز ظهور است. وقتی خدا سعادت امتی را بخواهد، دعای آنها را وقتی پشت سر رهبرشان هستند، بهتر اجابت میکند، اساساً در روایات آمده دعای امام عادل مستجاب است، وقتی به یک امام عادل اقتدا میکنی، امید است دعاهای او که برای تمام مأمومین هم هست، در حق تو بیشتر مستجاب شود.

پناهیان تصریح کرد: با دعاهایی که در قنوت نماز عید فطر هست انسان میفهمد که نماز عید فطر، زمان بارش بالاترین رحمت الهی است. در قنوتهای نماز عید فطر مکرر دعا میکنید «خدایا هرچه به پیامبر(ص) و خانواده پیامبر دادی، به من هم بده» یک ذره کوتاه نمیآیید، «و هر خطر و ضرری که از پیامبر(ص) و آل او بازداشتی، از هم باز بدار» ذرهای کمتر قبول نمیکنی. وقتی به ما گفتهاند: مکرر در قنوت نماز این را بگویید، حتماً خدا میخواهد و آماده است که همهاش را مستجاب کند.

وی ادامه داد: غرض این دعای با عظمت در جایگاه با عظمت نماز عید فطر مصلی که مورد عنایت خاص حضرت ولیعصر(عج) است به استجابت نزدیکتر است، چرا این نماز مورد عنایت خاص حضرت ولیعصر(ع) است؟ چون امید تمام مؤمنان مظلوم است و اقتدار امام و امت در این سرزمین، مقدمه نجات بشریت است.

نظر شما
پربیننده ها