آسیب‌شناسی سینمای ایران در جشنواره عمار

در برنامه‌هایی که در جشنواره عمار برگزار می‌شود مضامین دینی و انقلابی در سینما و راه‌کارهای رسیدن به سینمای متعالی اسلامی و انقلابی مورد بررسی قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵ - 06January 2014

آسیب‌شناسی سینمای ایران در جشنواره عمار

به گزاش خبرگزاری دفاع مقدس، بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، زمان و موضوع نشستهای تخصصی که با موضوع آسیبشناسی و نقد سینمای ایران در سینما فلسطین تهران برگزار میشود، اعلام شد.

بنابراین گزارش، در روزهای آینده جشنواره عمار میزبان اساتید و چهرههای فرهنگی سینمایی خواهد بود تا طی نشستهایی که برگزار میکنند به آسیبشناسی سینمای ایران بپردازند.

مکان برگزاری نشستها طبقه سوم سینما فلسطین در نظر گرفته شده است و موضوعات متنوعی را داراست.

درهمین راستا محمدرضا عباسیان و محمد خزاعی دبیران جشنوارههای فجر ۳۰ و ۳۱، جشنوارههای سینمایی ایران را آسیبشناسی میکنند. این برنامه دوشنبه ساعت ۰۰: ۱۸ الی ۳۰: ۱۹ خواهد بود.

نشست تخصصی دیگر این جشنواره "رهیافتهای انتقادی به مفهوم سینمای ملی" است که شهاب اسفندیاری، دکترای مطالعات فیلم از دانشگاه ناتینگهام انگلستان آن را ارائه میدهد. این نشست سهشنبه ۴۵: ۱۴ تا ۱۶:۱۵ برپا خواهد شد.

سید ناصر هاشمزاده و احمد شاکری نیز "آسیبشناسی پرداخت مضامین دینی و انقلابی در سینما" را برعهده دارند که چهارشنبه مابین ۴۵: ۱۴ تا ۱۵: ۱۶در سینما فلسطین برگزار میشود.

نشست چهارم و پایانی جشنواره عمار نیز "راهکارهای رسیدن به سینمای متعالی اسلامی و انقلابی" است که آن را علیرضا داد در روز پنجشنبه، مابین ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ ارائه خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار