استقبال گسترده مردمی از پویش «ایستاده در غبار»

پویش «ایستاده در غبار» با استقبال گسترده مردم در سراسر کشورمان رو به رو شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ - 07July 2016

استقبال گسترده مردمی از پویش «ایستاده در غبار»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، گروه فیلم سینمایی«ایستاده در غبار» پویشی  را تحت عنوان «نامهای به وزیر امور خارجه برای پیگری وضعیت 4دیپلمات ربوده شده ایران»  با هدف پیگیری سرنوشت دیپلماتهای ربوده شده ایرانی در لبنان را طراحی و عملیاتی کردهاند.

این پویش مردمی با استقبال گستردهای رو به رو شده است و تاکنون 31 هزار نفر آن را  امضا کردهاند.

پدیدآورندگان و حامیان این پویش از محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه درخواست کردهاند تا وضعیت حاج احمد متوسلیان و 3دیپلمات کشورمان را پیگیری کنند.

در متن منتشره از سوی پویش «نامهای به وزیر امور خارجه برای پیگری وضعیت 4دیپلمات ربوده شده ایران» آمده است:

«جناب آقای دکتر ظریف
وزیر محترم امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
سلام
شاید وقتاش رسیده باشد یک بار دیگر سراغ پروندهی بازی برویم که سالهاست در قفسههای بایگانی وزارت خارجه خاک میخورد.

سی و چهار سال پیش در روز چهاردهم تیر سال 1361 چهار هموطن، فرسنگها دور از مرزهای کشور، در حال انجام وظیفه برای سرزمین مقدسمان، در میان غباری از نیرنگ و دروغ گم شدند. این واقعه تا امروز یکی از طولانیترین گروگانگیریها در تاریخ بشر است.

ما امضاء کنندگان این نامه درخواست میکنیم با همهی آن توان، تعهد و حساسیتی که از شما سراغ داریم، تلاشی تازه را برای روشن شدن سرنوشت این پارههای تنمان آغاز کنید.
امیدواریم به یاری خداوند و پیگیری موثر شما به زودی سرنوشت این چهار نفر یعنی احمد متوسلیان، سیدمحسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم روشن شود تا بعد از گذشت بیش از سه دهه با افتخار به آغوش میهن پاک و عزیزمان بازگردند.»

علاقهمندان میتوانند برای امضای این نامه و پیگیری وضعیت حاج احمد متوسلیان و 3 دیپلمات کشورمان به سایت فیلم «ایستاده در غبار» به آدرس: www.istadehdarghobar.ir  مراجعه فرمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار