امام جمعه زنجان:

ماهیت متفاوت انقلاب اسلامی و استکبار، سازش آنان را ناممکن می کند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: تا زمانی که ماهیت آمریکا، امپریالیستی و ماهیت انقلاب ما اسلامی است، سازشی بین این دو نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ - 08July 2016

ماهیت متفاوت انقلاب اسلامی و استکبار، سازش آنان را ناممکن می کند

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه تقوای الهی بزرگترین دستاورد ماه مبارک رمضان برای انسان هاست افزود: حفظ و مراقبت تقوای حاصل شده در ماه مبارک رمضان ضروری است، چرا که حرکت در مسیر تقوا، سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد.


وی به 18تیر سال 59، سالروز کشف کودتای نظامی پایگاه نوژه اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب به انحای مختلف نمایان بود که نقشه کودتای پایگاه نوژه و نیز طراحی حمله به طبس از نمونه های آن است.


حجت الاسلام خاتمی به 21 تیر 1314 سالروز حمله ی نظامی رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاهد و کشتار معترضان به قانون کشف حجاب اشاره کرد و افزود: امروز نیز دشمنان برای ضربه زدن به جوانان ما، توطئه ها و نقشه های مختلفی را جهت ترویج بی حجابی، بدحجابی و بی بندباری در جامعه طراحی می کنند.


وی خاطرنشان کرد: با آنچه در سطح زنجان مشاهد می شود، احساس می شود یک عده ماموریت دارند تا قبح بی حجابی را در سطح جامعه بشکنند.


امام جمعه زنجان با بیان اینکه بانوان زنجانی در تاریخ انقلاب اسلامی از پیشروان و پیشتازان محسوب می شوند، تصریح کرد: خانواده های شهدا و حزب الله از این وضع حجاب در سطح جامعه ناراحت هستند و اگر نهادهای متولی کاری در این خصوص انجام ندهند، خود مردم دست و پای هنجارشکنان را جمع خواهند کرد.


وی به 22 تیر سال 85 ،سالروز آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: در این تقابل در اثر مقاومت لبنان، رژیم صهیونیستی مجبور به عقب نشینی و پیروزی ارزنده ای نصیب محور مقاومت شد.


حجت الاسلام خاتمی به حوادث تیر سال 88 اشاره کرد و افزود :آنچه درآن مقطع روی داد از یک جهت تلخ بود و از جهتی نیز مایه اقتدار نظام اسلامی شد.


وی ادامه داد: در سال 88 نیز آن اخلال گری به روش دیگری تکرار شد که در هریک از آن مقاطع با تدبیر و قدرت ولی فقیه نقشه های توطئه گران نقش برآب شد.


امام جمعه زنجان به حادثه تروریستی چند روز گذشته بغداد اشاره کرد گفت: آنان که عربده دفاع از حقوق بشر سر می دهند چرا در برابر کشتار مردم مظلوم عراق واکنشی از خود نشان نمی دهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار