امام جمعه مهریز:

دشمنی استکبار علیه نظام اسلامی پایان ندارد

امام جمعه مهریز گفت: دشمنی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی پایانی ندارد، لذا باید همواره در برابر دشمن آماده بود .
کد خبر: ۹۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ - 08July 2016

دشمنی استکبار علیه نظام اسلامی پایان ندارد

به گزارش گروه اخبارر داخلی دفاع پرس،حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر مهریز افزود: اگر تاریخ انقلاب اسلامی بررسی شود از ابتدا تاکنون آمریکا و دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام بوده اند .


وی ادامه داد: دست خونین آمریکا و حامیان جهانی و منطقه ای او در 38 سال گذشته در جنایات مختلف در کشور ما به خوبی دیده می شود و آنها همچنان به دنبال توطئه چینی علیه نظام و اهداف انقلاب مقدس ما هستند و همانطور که بارها امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرموده اند باید با قدرت در برابر استکبار جهانی و حامیان آنها ایستادگی کنیم .


حجت الاسلام برهان گفت: راه عزت و سعادت کشور ما در گرو روحیه جهاد، ولایتمداری ، نگاه به توان و ظرفیت های درونی و استقامت تا مرحله ایثار و جانفشانی است و کرنش در برابر دشمنان فایده ای ندارد، فقط موجب گستاخ شدن و هجمه بیشتر آنها به نظام و انقلاب اسلامی می شود .


برهان در ادامه به برخی جنایات آمریکا در تیرماه اشاره و ضمن محکوم کردن آن بر بیداری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان اسلام تاکید کرد .


امام جمعه مهریز با تاکید بر اهمیت مساجد، عفاف و حجاب، و توجه به چادر به عنوان حجاب برتر از کسانی که در یزد به دنبال برگزاری کنسرت هستند، انتقاد کرد و گفت: باید با برنامه های مناسب فرهنگی و مذهبی زمینه تعالی ارزش ها فراهم شود نه این که گناه در بین جوانان ترویج شود .


مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار