امام جمعه بوکان:

آرامش و امنیت پایدار کشور مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

امام جمعه شهرستان بوکان گفت: آرامش و امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی و هوشیارانه سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
کد خبر: ۹۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ - 08July 2016

آرامش و امنیت پایدار کشور مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه های امروز نماز جمعه بوکان با اشاره به کشف و خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب علیه ایران اسلامی در ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف کشور افزود: امروز در سایه نظام جمهوری اسلامی شاهد امنیت پایدار و استوار هستیم.


وی امنیت کنونی کشور را پیدار خواند و بیان کرد: هیچ قدرت خارجی نمی تواند امنیت ایران اسلامی را خدشه دار کند.


وی ادامه داد: توسعه، پیشرفت و آبادانی زائیده امنیت در هر کشور است و سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و پیروی از رهبر معظم انقلاب امنیت را به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی حفظ کرده اند و تمامی کشورهای دنیا و قدرتهای جهانی به این امنیت پایدار اعتراف می کنند.


ماموستا خلیفه زاده اضافه کرد: از این که کشوری امن و عاری از جنگ و خشونت داریم و امنیت در چهار گوشه ایران ما حاکم است، باید شکرگذار خداوند و قدردان حافظان امنیت کشور باشیم.


وی در ادامه با بیان اینکه امروز آل سعود دست نشانده و غلام حلقه به گوش آمریکاست، اظهار کرد: آل سعود با آمریکا همدست بوده و دشمن مشترک مردم ایران اسلامی است و در منطقه در راستای اهداف استکبار گام بر می دارد.


امام جمعه بوکان گفت: آل سعود با همدستی آمریکا گروهک های تکفیری و ضد اسلامی را تشکیل داده و درصدد نشان دادن چهره زشت و خشن از اسلام است.


وی ادامه داد: همه ما باید از این توطئه دشمنان اسلام آگاه باشیم و در راستای وحدت و یکپارچگی گام برداریم.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها